Ryanair fiókokban miért nem találom a májusi foglalásomat?
Figyelt kérdés
Törölték a
májusi járatot,visszaigényeltem a repjegy árát(még nem kaptam meg a mai napig sem).A fiók azt írja,nincs lefoglalt utam.
2020. jún. 26. 17:54
2/3 anonim válasza:
"A fiók azt írja,nincs lefoglalt utam."
A lefoglalt út a jövőbeni utakra vonatkozik. A májusit törölték, ezért nem látható. Nyilván kaptál anno róla emailt, megvan a foglalási kódod, stb.
Amúgy sok embert hallottam panaszkodni, hogy nem sietik el a visszautalást - van, akinél 2 hónap is eltelt, mire visszakapta.
3/3 Mazsi óvónéni válasza:
Én beküldtem a visszatérítésre való igényemet. Egyszer kaptam egy e-mailt hogy legyek türelmes feldolgozás alatt van. Majd kaptam még egyet, hogy utazási csekkben kártérítenek csak válasszam ki és nagyjából ennyi. Futok a pénzem után, mert sem telefonon sem e-mailen sem pedig chaten nem lehet kommunikálni velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!