Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Ryanair fiókokban miért nem...

Ryanair fiókokban miért nem találom a májusi foglalásomat?

Figyelt kérdés

Törölték a

májusi járatot,visszaigényeltem a repjegy árát(még nem kaptam meg a mai napig sem).A fiók azt írja,nincs lefoglalt utam.


2020. jún. 26. 17:54
 1/3 anonim ***** válasza:

"Törölték a


májusi járatot"

2020. jún. 26. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

"A fiók azt írja,nincs lefoglalt utam."


A lefoglalt út a jövőbeni utakra vonatkozik. A májusit törölték, ezért nem látható. Nyilván kaptál anno róla emailt, megvan a foglalási kódod, stb.

Amúgy sok embert hallottam panaszkodni, hogy nem sietik el a visszautalást - van, akinél 2 hónap is eltelt, mire visszakapta.

2020. jún. 27. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Mazsi óvónéni válasza:
Én beküldtem a visszatérítésre való igényemet. Egyszer kaptam egy e-mailt hogy legyek türelmes feldolgozás alatt van. Majd kaptam még egyet, hogy utazási csekkben kártérítenek csak válasszam ki és nagyjából ennyi. Futok a pénzem után, mert sem telefonon sem e-mailen sem pedig chaten nem lehet kommunikálni velük.
2020. júl. 25. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!