Online travel agency-n keresztül hogyan tudnék visszatérítést kapni a repülőjegyemre?
A saját idegpályàim kárán tanultam meg, hogy ugynoksegen keresztül csak legvégső esetben foglalunk - pontosan ezért. Én a myTrip.com-mal båsztam rá, a 737 MAX-ok földön maradása miatt törölték a járatunk egyik szegmensét oda-vissza, de a lègitarsaság nem foglalt minket át, az az ügynökség dolga ilyenkor. A telefonszámuk megváltozott, különböző régiók ugyfelszolgalatai egymás foglalásaiba nem akartak belenyúlni, emailekre nem reagàltak.
Ami segített, az az volt, hogy bemószeroltam őket nemzetközi szolgáltatásértékelő oldalakon, az IATA-nak is írtam és a SkyScanner ügyfélszolgálatának. Ezen kívül véletlenül megtaláltam a légitársaság ügynökségekkel kapcsolatot tartó osztályának nem a nyilvánosságnak szánt emailcímét is, de ez csak mázli. Nyilván nem tudom, melyik segített végül , de tény, hogy pár napon belül rendben átfoglaltak - de így is egy hónapig izgulhattam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!