Miért nincsenek fapados járatok Amerikába?
A wizz air gépei hozták haza a kint rekedt magyarokat (izlandi tankolással???).
Tehát technikailag kivitelezhető lenne.
Vannak “fapados” járatok Amerikába, de kérdés mit értesz-e szó alatt.
Norwegian pl. repül a keleti partra, nem túl olcsón.
Technikailag nyilván kivitelezhető, de ezek a cégek nem karitatív szervezetek, hanem kőkeményen profitorientált vállalatok. Bár nyilván lehetne nyereségesen üzemeltetni olcsó, minimál alapszolgáltatásokat nyújtó járatokat teleszékezett madarakkal, a helyzet az, hogy sokkal több pénzt tud termelni egy repülőgép azzal, ha napi több fordulóban rövid-közepes szakaszokat repül. Ha megnézed távolságarányosan a jegyárakat, a hagyományos légitársaságok tengerentúli járataira jellemző jegyárai nem is esnek nagyon messze a fapadosok Európán belüli jegyáraitól - és persze itt nem a szuperakciós 5-10000 Ft-os londoni jegyekről beszélünk, hanem a közhiedelemmel ellentétben jóval jellemzőbb pártízezer forintosokról.
Ezen kívül az utasok részéről is ott az igény a fedélzeti ellátásra és a nagyobb, rugalmasabb csomagszabàlyozásra. Üzemi szempontból viszont igencsak megbonyolítaná a cég életét, ha többféle , jelentősen eltérő gépet kellene üzemeltetni, márpedig a hosszú távú járatokon jellemző csomagmennyiség elhelyezése más ülőhelykonfiguràciót jelent. Ráadásul a járatok hossza miatt dupla személyzet kell, akik így bizony nem biztos, hogy olyan optimálisan töltik ki a munkaidejüket, mintha sok rövid járatból állna össze a napi rotájuk. Hja és persze szállodát kell nekik fizetni emiatt, nem otthon alszanak.. Csupa pluszköltség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!