Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Miért nem kaptam még elektroni...

Miért nem kaptam még elektronikus számlát?

Figyelt kérdés
Wizz applikáción foglaltam, illetve vettem repjegyet. A foglalás és a kifizetés jóváhagyva. Miért nem kaptam e mailben számlát? Máskor mindig küldték. Köszi a segítséget!

2019. szept. 28. 12:38
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Emiatt erdemes volna zaklatnod az ugyfelszolgalatukat. Ha vonakodnak valaszolni pert is indithatsz es eleg durvan megvesszozhetik oket. A szamlaadas elmaradasa nagyon komoly dolog.
2019. szept. 28. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!