Először legyenek normális utak, és járdák, de még utána sem biztos, amilyen szrban van az ország. Már csak a belföldi repülőgép forgalom hiányzik...
2011. dec. 6. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Fölösleges. Egyrészt a legtöbben Budapestre/ről utaznak, és az ország legmesszibb nagyvárosa sincs olyan messze, hogy érdemes lenne repülővel, főleg, hogy a gyorsforgalmi úthálózat viszonylag jól felfűzi a nagyvárosokat. Másrészt az ország két széle között nem jelentkezik nagy forgalom (pl. Zalaegerszeg-Nyíregyháza). Inkább a vasutat kéne európai színvonalra emelni (meg a sebességet!!).
2011. dec. 6. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Ahogy az előző mondja.
2011. dec. 6. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Tényleg felesleges,mert nem lenne annyi utasuk amennyi megérné fenntartani.Nincsenek akkora távolságok sem,hogy érdemes legyen belefektetni..Előbb az utak,és a busz meg vonatjáratok legyenek szuperek..Ha ez megvan akkor akár jöhet a repülőjárat is..
2011. dec. 7. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Nem lenne jó. Nyáron igy is megőrülünk a felettünk 2 percenként elszálló nagy gépektől. Légifolyosó van felettünk pont. A 4-es 6-os villamos ritkábban jár. Ugyhogy nem!
2011. dec. 7. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Szerintem sem éri meg: gondold végig. Mondjuk egy Győr-Szeged utat autóval az M1-esen és az M5-ösön meg lehet tenni max. 170-180 km, mondjuk 4 óra alatt, és akkor nem mentem gyorsan. A repülőtérre - ha nem tartják be a biztonsági előírásokat, akkor is ki kell menni legalább fél órával előtte, (odamenni a reptérre). Időhöz vagy kötve, meg van határozva, mennyi cuccot vihetsz, időhöz van kötve a visszautad is. A repulési idő elvileg kevés, de mire kigurul a gép a le-fel szálló helyre, felszáll, ott meg leszáll, na mit hagytam ki... szóval, aki meg tudná fizetni a repjegyet, annak van kocsija és jobban megéri kocsival menni. Akinek nincs kocsija, mert nem tudja fenntartani, az pedig nem fogja megvenni a repjegyet sem. A mégrövidebb távolságok esetén, mondjuk Bp-Győr, vagy Pécs-Budapest, pláne nem érné meg. Én inkább hidakat építenék a Dunára és a Tiszára, hogy pl. egy Pécs-Szolnok utat ne Pesten keresztül kelljen megtenni.
2011. dec. 7. 04:20
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Az viszont elgondolkodtató, hogy fapados repülővel olcsóbb eljutni pl. Milánóba, mint Zalaegerszegre. de a Bp.-belgrád menettérti vonat is olcsóbb, mint egy teljesáró Bp.-Szeged menettérti, pedig Szeged még félúton sincs.
2011. dec. 7. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Valamikor volt belföldi repülőjárat. Ő sokszor utazott rajta: [link]
:D
Amúgy egyet értek az előttem szólókkal.
2011. dec. 7. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Van belföldi légi járat, ha kevesebb viszonylatban is, mint rég.
De fölösleges nagyzolás. Helyette az utakat és a tömegközlekedést kellene drasztikusan javítani. Ma normális lehetne, hogy 160 km/h átlagsebességgel közlekedjenek a vonatok, 80 km/h-val a szárnyashajók. Szombathely-Nyíregyháza kb. 3 óra. A csatlakozások meghatározása sem probléma. A fő gond az akarat hiánya és a hibás szemlélet. Pedig olcsóbb lenne, mint a repülés.
2011. dec. 7. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
Én a belföldi járatoknak ilyen kis repülőket tudnék elképzelni nem sugárhajtásút. De jó is lenne, ha 1 óra alatt Pestre lehetne érni....
Mondjuk a vasutat is fejleszteni kellene, mert az egy vicc, hogy az IC 60-80-nal közlekedik Budapest és Pécs közt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!