Wellness hotelben nem üzemelő szolgáltatások. Korrekt ez?
Adott egy wellnesshotel, ahol 120e körül van egy éjszaka, lefoglalod hónapokkal előre 2 éjszakára, majd 3 nappal érkezés előtt közlik emailben, hogy felújítás miatt pl a nagy gyerek játszóház is zárva van. 4 és 6 éves gyerekekkel nyilván fontos lett volna, ez is szempont volt választásnál, hogy van gyerekjatszóház. Persze mondták van XBox szoba (nem 4-6 éveseknek való szerintem) meg játszószoba (szintén nem a 4-6 éveseknek való már a kiskonyha meg a plüssök stb) meg játékterem (fizetős zsetonokkal, szintén nem annyira 4-6 éveseknek való, de nagyrészt itt játszottak kb +20 ezer forintnyi zsetonért)
Kompenzáció 0
Legalább akkor béreltek volna valami ugrálóvárat stb hogy ilyen korú gyerekeknek is legyen valami.
Eléggé nem korrekt, hogy erről akkor szólnak, amikor már lemondani sem lehetett volna a foglalást.
Tapasztaltatok már hasonlót? Ilyenkor tényleg ennyi, így jártál, nem üzemel egy szolgáltatás és kész?
Hát korrektnek semmiképpen nem mondanám.
Az, hogy ilyenkor esetleg olcsóbb az egész, nem jelenti, hogy akkor a meghirdetettnél kevesebb szolgáltatásra kellene számítani...
Az érthető lenne, hogy a "holtszezonban" akarnak felújítani, de akkor már jó előre közölni kellett volna, hogy pl. az erre a hónapra tervezett foglalások esetében ez a szolgáltatás nem lesz elérhető, és akkor ennek tudatában foglaltak volna az emberek.
Így három nappal előtte jelezve az lett volna a minimum, hogy felajánlják az ingyenes lemondás lehetőségét, vagy ugyanezen az áron átfoglalást egy másik időpontra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!