Szeretnék foglalni a Booking.com-on keresztül. Aki már foglalt, azokhoz szólna kérdésem. Ti megadtátok a kártya adatokat? Ez biztonságos?
Mint vendég, nagyon jól jársz a bookinggal. Bármiféle jogos panaszod van, számíthatsz rájuk. Nyilván tudnod kell olvasni, és foglalás előtt megtekinteni a feltételeket, mert ha olyanért reklamálsz, ami tisztán le van írva (mondjuk hülye vagy, és egyágyas szobát foglalsz, de az már nem tűnik fel, hogy nem jár hozzá saját zuhanyzó), akkor a booking sem tud mit tenni. Akkor sem röhögnek körbe, hanem csak annyit mondanak, hogy próbálkozz a szállodával ezt megbeszélni.
Túl a bookingon, a legtöbb hitelkártyacégnél reklamálhatsz, ha jogtalanul vonnak le pénzt. Ismétlem, nem a banknál (bár legtöbbször annál is), hanem direktben a Visánál, vagy MasterCardnál... Szállodásként már megéltem olyat, hogy a vendég egy nem lemondható foglalást csinált, majd megpróbálta lemondani rendszeren belül. Mi persze leterheltük a kártyáját. Először a bookingnál próbálkozott, hogy ez jogtalan, a booking mondta neki, hogy de, jogos, esetleg beszélje meg velünk, hátha jófejek vagyunk. Aztán megtalált minket, mi is elhajtottuk a fenébe, hiszen nem véletlenül adunk 20% kedvezményt a normál árból ilyen foglalásokra. Aztán ment a Visához, a Visa írt nekünk egy szép levelet, hogy bizonyítsuk már be, hogy jogosan vontuk le a pénzt. Bebizonyítottuk, de elég hosszadalmas procedúra volt.
(Szállodai oldalról az a véleményem, hogy a booking egy rohadt maffiózó cég, ami szemtelenül kihasználja a piaci fölényét, de sajnos megkerülhetetlen. De vendégként semmi kockázatod nincs velük, mert bármiféle kétes esetben a vendégnek adnak igazat, sőt, néha olyankor is, amikor egyértelműen a szállásnak van igaza.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!