Olcsó utazásnak számít-e a háztól házig szállítás, úgy, hogy csak az üzemanyag árát (és esetleges autópálya díjat) kell megfizetni? Ki venné igénybe a szolgáltatást egyedül, és ki csak baráti társasággal, vagy családdal?
Olyan személyszállítási vállalkozást tervezek létrehozni, ahol az utasok kizárólag üzemanyag és autópálya díjért utazhatnak,6 főig. Csak egy ötletről van szó! Ez a szolgáltatás még nem működik! A megvalósulása esetén nem interneten, hanem személyesen fogom megismertetni az emberekkel!
5 liter/100 km. üzemanyag fogyasztás esetén 450 Forinttal számolva 2250Ft.-ba kerül100 kilométer. Hat személyre elosztva 375 Ft./főre jön ki 100 kilométer. Ilyen paraméterekkel számolva tovább, 1000 kilométer 3750 Ft./fő (+ autópálya díj, ami szintén osztódik, így csak kis mértékben növekedik a végösszeg). A nyereség más forrásból képződik, amit nem az utasok fizetnek, de fontos, hogy az autó úton legyen. Lenne-e rá igény? Az ötletre várok normális, emberi hangú hozzászólásokat! Véleménynyilvánítás céljából tettem fel a kérdést. Privát üzenetekre nem válaszolok, elérhetőséget nem írok ki.
Ritkán vagyok internet közelében, így napok is eltelhetnek, amíg szükség esetén válaszolni tudok a hozzászólásokra!
Minden pozitív hozzászólást előre is köszönök, és sokat segíthetnek a projektem sikeres megvalósításában!
Első hozzászóló részére: Igen, működik személyszállítási szolgáltatás haszonnal. Én haszon nélkül tervezem.
Példa: Egy három fős család szeretne utazni Budapestről Berlinbe 2013 december 24.-én hajnali négy órakor. Egy hónappal az indulás előtt jelzik felém. Ha nincs abban az időben más feladatom, és ígéretet teszek az utaztatásukra, akkor a megadott időben utazni fognak, az útiköltségük pedig annyi lesz amennyibe az üzemanyag kerül. A telekocsi nem erről szól. A telekocsi rendszerénél nem lehet a nekem megfelelő helyre és időre autót rendelni.
Második hozzászóló részére: Csak a beszállás és kiszállás közötti út üzemanyag költségét kell majd kifizetni. A visszaútra is biztosan találok egy vagy több utast. A lényeg a visszaút költségét semmiképp nem lesz az odautazók fogják megfizetni!
hogy az autó úton legyen - az auto felmatricazasabol szarmazna a jovedelem forras?
Nezd, ha azt vesszuk, hogy ha sajat autoval megyek pl. Abol Bbe, ugyanugy fizetem a benzint, az utdijat, de kopik az autom, mennek bele a km-ek es veszit az arabol, viszont ugyanannyi penzert megkimelhetem az automat, ha veled utazok, akkor megeri. Viszont nem biztos, hogy vagyom mas utasokra, lehet hogy egyedul szeretek utazni, vagy szeretek vezetni es nem banom, ha nyomni kell a pedalt.
Ha nem lenne autom es ismeros, akit megkerjek, hogy fuvarozzon, akkor biztos igenybe vennem a te szolgaltatasaidat.
Szerintem menj ki a repterre es az erkezo/indulo utasok kozott csinalj egy ugyanilyen felmerest, mert akik ide jarnak a gyikra lehet hogy azoknak a fele sem utazik annyit, hogy erdemes valaszt kapj. Vagy ha messze van a repter, akkor probalkozz a vonat palyaudvarok parkolojaban es akik kocsival erkeznek, vagy kocsival hozzak oket, azok talan erdeklodobbek lesznek.
Csak a beszállás és kiszállás közötti út üzemanyag költségét kell majd kifizetni. - ez mondjuk nem tul okos, mert ha pesti vagy en meg pl Nyiregyhazarol akarok utazni Pestre es nem talalsz olyan utasokat, akik Nyiregyhazara jonnek, akkor uresjaraton eljossz ertem Nyiregyhazara es a benzinpenz a te zsebedbol folyik ki? Vagy pl. egy erdi es egy godolloi utast kell elvinni Szegedre, akkor elobb elmesz Erdre es az erdi fizeti az extra benzint amig elmentek Godollore a masik utasert?
Nem bantani akarlak, csak probalok epito jellegu kerdeseket feltenni ;)
Igen, jól gondolod. A bevételem az autó matricázásából keletkezne. Csak egy személy szállítását is vállalnám A-ból B-be, amennyiben kifizeti az üzemanyagot! Ebben az esetben nem oszlik több felé a költség, viszont nincsenek utastársak. Akinek van autója és szeret vezetni az biztos, hogy nem fogja igénybe venni a szolgáltatást. Én az autóval nem rendelkezőket tervezem megszólítani.
Az internetről vettem az alap gondolatot. Sok ingyenes szolgáltatást lehet találni, cserébe több kevesebb reklámmal találkoznak a felhasználók, s akinek zavaró a sok reklám azok fizetésért cserébe reklám mentességet kapnak. Ezt tervezem átültetni a személyszállításba. Én látok benne üzletet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!