Júliusba mennénk Londonba. Szlovákia, Csehország, Németország, Hollandia, Belgium, Franciaország felé és végig mellőzni szeretnénk az autópályákat hogy több mindent lássunk a tájból. Milyen ezen az útvonalon a közlekedés?
Fogj egy navigátort (GPS), ne pipáld ki az autópályát, terveztesd meg vele és gusztálhatod kedvedre.
Ugyanez a program van még PC-re is, de szerintem van online lehetőség is, de azt nem szoktam használni mert van vagy 4 GPS képes eszközöm...
Például:
Ha van útközben valami, amit szívesen megnéznétek, azt köztes útvonalnak be lehet tenni.
Szia!
A végéről kezdve... Drezda nagyon szép város. Én évekkel ezelőtt voltam, akkor már a vége felé jártak az újjáépítéssel, érdemes megnézni. Szerintem is érdemes kihasználni az autópálya nyújtotta lehetőségeket, de jó ötletnek tartom, hogy nem csak azon akartok közlekedni. A legtöbb országban (akárcsak nálunk) a többi út városokon visz keresztül, bár sok mindent látsz, nagyon lelassít. Próbáljátok meg megtalálni az egyensúlyt. Szlovákiában általában jó minőségűek az utak, nincs túl sok autópálya, bár azért az elmúlt néhány évben épültek új szakaszok, ezek matricás rendszerben fizetősek. Benzinkútnál és AutoClub irodában tudtok venni matricát. Németországban szintén jó minőségűek az utak és ingyenes az autópálya. Hollandiában csak fő- és mellékúton közlekedtünk, aboszolút elsőosztályúak. Belgiumban is nyugodtam választhatjátok az autópályát és a többi utat is, ráadásul Brüsszel közelében éjszaka az autópálya jelentős része ki van végig világítva. Franciaországban GPS segítségével még a szőlők között is bóklásztunk, mit ne mondjak, a mi piros útjaink is megirigyelhetnék. Viszont az autópálya fizetős. Kapuk vannak és bedobálós rendszerrel működik. Londonról és a kompról nincs információm.
Nehéz válaszolni arra, hogy vannak-e látványosságok a német főutak mellett, ehhez tudni kellene pontosan, melyik útvonalon szeretnétek menni. Egyébként nagyon szépek a kisebb városok és a falvak.
Kedves "6"-os! 6 hónapja jártunk kint a belgáknál a Charleroi reptérnél mentünk fel az autópályára és egészen Brugge-ig azon mentünk. Mi teljes mértékben meg voltunk elégedve a minőségével és a kiírások állapotával. A reptértől Brüsszelig és utána még vagy 20-25km hosszan volt kivilágítás az autópályán. Az ottani ismerőseink panaszkodtak, hogy nem örülnek neki, mert az ő adójukból fizetik, pedig ellennének nélküle. A holland kivilágításhoz nem tudok mit hozzáfűzni, de az biztos, hogy a tanyák között is járhatóak voltak az utak.
A németeknél nem tudom merre jártatok, mert a szétrázást nem tapasztaltuk és a kint élő rokonok sem említették. Olyan volt, hogy belefutottunk egy útépítésre, ahol lezárták azt a sávot vagy oldalt. Ausztriából mentünk fel Münchenbe, majd onnan Sinsheim-ig. Sinsheim-ból mentünk vissza Münchenbe fő- és mellékúton autópálya helyett. De jártunk Frankfurt 200km-es körzetében is és mi ott sem tapasztaltuk az említett rossz minőséget. A francia autópályák biztosan fizetősek vagy legalább is tőlünk kértek pénzt a fizetős kapuknál az egész déli részen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!