Automatikus visszaigazoló email?
Sziasztok!
Nem régen foglaltam jegyet az easíJet-nél repülőjegyet Londonba. A foglalással nem volt semmi gondom, a pénz is kiment a számlámról. Azzal azonban nem vagyok tisztában, hogy a visszaigazoló email automatikusan jön az easyJet-től. Vagy az amit az oldalról elküldök magamnak emailben azt elég kinyomtatni? Majd júniusban utazom, addig van idő, meg az online check-in-hez is.
Illetve a másik kérdésem az lenne, ha online check-in van, akkor amikor feladom a poggyászt, akkor ugye már nem kell külön fizetni? A jegyemen rajta lesz már, hogy van egy neten feladott csomag?
Még kezdő vagyok, azért nem értek mindent.
Köszi a válaszokat előre is!
1) Amikor kifizetted a jegyedet, akkor megadtál egy mailcimet, és arra meg kellett (volna) kapnod a visszaigazolást azonnal. Ha nem, nézd meg esetleg spam-folderben.
Kinyomtattad az oldalt, amin rajta van a kód?
2) Ha kifizetted a csomagot, akkor rajta van a visszaigazoláson, és nem kell többet fizetned (ha nem túl nehéz)
igen, az a visszaigazolás.
Mire számitottál? :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!