Kezdőoldal » Utazás » Előkészületek » Ryanairnél rendelt on-line...

Ryanairnél rendelt on-line jegyet a barátnőm. A második jegynél (átszállás) kapott visszaigazoló e-mailt, az elsőnél nem. Most nagyon aggódik, lehet ebből baj? Miért nem küldtek róla? A confirmation numbert természetesen az elsőnél is felírta.

Figyelt kérdés
2008. okt. 16. 11:45
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Ha a conf.number megvan, akkor nincs gond. De ha meg akarja magát nyugtatni, hívja fel őket, és ellenőriztesse a jegye érvényességét.


Amúgy fapadosnál nincs olyan, hogy átszállás. Ott van indulás és érkezés, majd egy újabb indulás és egy újabb érkezés. Csak mert így az "átszállás" helyén neki tulajdonképpen check-out - check-int kell elvégeznie, és ha az első járat késése miatt lekési a másodikat, akkor nincs kártérítés. Míg "csatlakozó repjegyek" esetén ezek a veszélyek nem állnak fenn.

2008. okt. 16. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi szépen a gyors választ! Hát remélem, nem fog késni...de úgyis éjszakázik szegény a reptéren. Annyit meg csak nem késnek :) De még egyszer köszi!
2008. okt. 16. 13:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!