Hogy tudhatom meg a foglalasi kodom a wizzairnal?
Figyelt kérdés
Interneten rendeltem a jegyem,bankkartyaval fizettem.a gondom az,hogy rendeleskor veletlenul elirtam az email cimem,nem ...@gmail.com-ot,hanem .....@gmail.hu-t irtam.
Olyan nem is letezik,tehat arra kuldtek volna ki a foglalasi kodom.
Mit tudok ilyenkor tenni,kifizettem,megsincs jegyem emiatt.Tud valaki tanacsot adni?koszonom
2011. márc. 9. 23:26
1/5 anonim válasza:
Hívd fel őket. Neved, adataid alapján csak beazonosítanak, aztán majd megmondják, mi a teendő.
2/5 anonim válasza:
illetve a weblapjukon nem tudsz belépni? gondolom, mutatja a foglalásaidat a rendszer. Vagy registrációnál is rossz címet adtál meg?
3/5 A kérdező kommentje:
Koszi a segitseget,de a weboldalukon a sajat foglalasaimat csak ugy lehetne megnezni,ha beirnam a foglalasi kodot.
Megprobalom hivni oket,vegulis csak az kellene,hogy bediktalom az emailcimem,es arra kuldeniuk kellene a kodot.
2011. márc. 10. 09:08
4/5 anonim válasza:
becsekkolásnál sem kell a foglalási kód, mi most voltunk novemberben, kutya sem kérdezte, csak a személyit adtuk oda
5/5 A kérdező kommentje:
Jo,persze,csak ha internetes utasfelvetelt kersz,akkor fontos.Mivel en ugy kertem,nekem fontos volt a kod.De mar megvan,elkuldtek a normalis email cimemre,irtam nekik,hogy tevedesbol rosszat adtam.Nagyon segitokeszek voltak es mar semmi gond.Koszi mindenkinek!
2011. márc. 10. 22:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!