1
Csak azt nem értem miért ilyen szemetek a kliensekkel.
Sokan lepontozzák minden kategóriában egy csillagra, mert nem olvassák el az utazási feltételeket, aztán felháborodnak, amikor megtudják, hogy nem vihetnek kézipoggyászt vagy hogy nem ülhetnek egymás mellé ingyen.
Persze sok a késés és a váratlan helyzeteket is bénán kezelik
2: Mire gondolsz?
Nem utaztam ebben nagy késéses időszakban, így ezzel nem volt gondom.
Ügyintézés szerintem mindenhol nehézkes, ha valami probléma, panasz van.
"ennyire közkedvelt"
"szemetek a kliensekkel"
Ezek szerint a kliensek azt szeretik, ha szemetek velük. :)
Én nem kedvelem, sokszor késnek és kártérítést még egyszer sem kaptam. Viszont mivel gyakran utazom, munka miatt, de 2-3 napos privát utakra is, van ahová mással nem jutok el.
Így az van,hogy elfogadom, mert más nincs.
Én úgy érzelmeztem, hogy irónikus volt a "közkedvelt" jelző a kérdésben. Hisz a linkre kattintva 2 csillagos értékelés látható.
Az értékelések között egy csomó olyan van, ahol azért pontozták le, mert nem fogták fel, hogy ez egy fapados légitársaság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!