Kerek évfordulóra szeretném meglepni a páromat egy Földközi tengeri hajóúttal, a Costa hajótársaságnál. Még egyikőnk sem hajózott.Gyakorlati jó tanácsokat tudnátok adni?
Amúgy Savonában mennyire van a terminál a vasútállomástól?
Nálunk extra díjért van bizonyos indulási helyeknél egyéni vendégeknek retúr transzfer a pályaudvarról a terminálra. Mi igénybe vettük eddig, mert egyszerűbb, mint többször átszállni, és több bőröndöt huzigálni.
Ez nem valami hasonló? Mondjuk én ezt extra szolgáltatásként tudom hozzáadni, míg az érkezési/indulási eszközöket a személyes adatfeltöltésnél kell nálunk megadni.
Szia!
A tiéd is Aldis utazás volt?
Az a része érthető is lenne, hogy megkérdezik, hogy jutsz el a hajóhoz, de itt egy legördülő listán csak azokat a helyszíneket lehet bejelölni, ahol értelemszerűen felvesznek a transzferbusszal(ami ugye opcionális).
Nem indítanád el a kedvemért a foglalást, hogy lásd?
Föntebb van a linkem.
Még arra gondoltam, hogy mivel ez egy osztrák cég(Eurotours), így nincs ránk, magyarokra optimalizálva a felület. De most ha random bejelölök egy várost és nem megyek oda, az is fura.
Az a baj, hogy telefonon az ügyintéző sem igazán volt képben ezzel kapcsolatban.
Szia!
Nem, mi teljesen saját szervezésben oldjuk meg. A hajótársaság oldalán foglalok, és a kikötőbe/ből utazást is magunk oldjuk meg. Hamburgi indulás esetén kérek a hajótársaságtól buszos transzfert a pályaudvarról, mert a Steinwerder terminál eléggé kiesik.
Megnéztem a foglalási oldalt, ez konkrét transzfer lenne az adott városokból.
Ha Ti levonatoztok Milánóból Savonáig akkor az neked nem kell. Amúgy a vasútállomástól 25p séta (csomaggal kicsit több) a kikötő.
Azért időben legyetek lenn.
Gondolom a Costánál is úgy működik, hogy a foglalásról lesz visszaigazolásod, és azzal tudsz majd a Costa honlapján különféle dolgokat bejegyzi még.
Mi is ott töltjük ki még egyszer a személyes adatokat/utazási infókat/egészség/fizetés (Manifest)+ ott lehet különféle extra dolgokat kérni hajóúttól függően: kirándulás, italcsomag, éttermi foglalás, spa foglalás, mosoda, internet, welcome ajándék, kirándulócsomag, kávégép a kabinba, extra nagy köntös, tolókocsi, babakocsi, transzfer, parkoló stb.
Normál esetben én is így tennék, de nyeremény utalványom van hozzájuk, így kötve vagyok, de ez legyen a legkisebb gondom.
De azt továbbra sem értem, miért kötelező bejelölnöm egy felszállási helyet. Az lenne a logikus, ha akkor lenne kötelező, ha bejelölöm a "kérek busztranszfert" opciót.
A terv az, hogy Milánóba repülnénk előző nap, ott szétnéznénk kicsit és a vasútállomáshoz közelebb foglalnánk szállást, reggel pedig elvonatoznánk Savonába, ami 2-3 óra és mivel este 6-kor van az indulás, gondolom legkésőbb 3-ig oda kell érjünk, de nyilván addig ezt az infót pontosan megküldik.
Lehet teszek még egy e-mailes próbát az aldi-utazas.hu-hoz, hátha egy kompetensebbel tudnék beszélni.
Semmiképp nem akarok+200.000 Ft-ot kiadni a transzferre úgy, hogy még Bécsig is 400 km az út. Értelmetlen.
Amúgy ez egy ingyenes retúr transzfer az Aldi oldalán. Bár elég hosszú az út, de megfontolandó. Bécsbe akár 10eró/főért van vonatjegy, és óránként van vonat.
Kérünk a gyerekeknek welcome csomagot, aminek a gyümölcs részét mi felnőttek is szeretjük. Foglaltunk már ala carte ingyenes étterembe asztalt, a wellness részbe egyik alkalommal 3h-s tartózkodást, másik alkalommal saját wellness lakosztályt, amit családosan használtunk, akkor a lányunknak egy masszázst is kértünk. Hamburgi indulásnál a transzfereket a pályaudvarról.
Legelső utunknál Covid után (Kanári-szgk.) foglaltunk 3 kirándulást a társaságon keresztül, utána a következőnél egyet - Le Havre-ból Mont St Michel-t.
Kirándulást már a második úttól magunk szervezünk (Mont St Michelt leszámítva), ha macerás teljesen egyénileg (értsd tömegközlekedés/taxi hiánya) akkor helyi kirándulás, mert az is lényegesen olcsóbb, mint a hajós.
Pl. idén nyáron is hajóztunk családosan barátokkal (10 fő). Kinéztünk egy kirándulást, ami buszos módon volt jól elérhető, amennyiért 4főnek kínálta a hajótársaság, azért mind a 10 fő tudott helyi szervezéssel menni.
A következő útnál már szóltak a gyerekek, hogy szeretnék kipróbálni az egyik spécibb éttermet, és valószínű wellnessezünk is majd valamikor. Nekünk mondjuk mindig volt/van 2 tengernap, így lehet élvezni a hajót is.
Végül is logikus, amit írsz, hogy ingyenes lehet, ha kötelező választani, de akkor gondolom addig még lehet jelezni, hogy mégsem szeretnénk igénybevenni. Nyilván az az érdekük, hogy mindenki odaérjen időben és ezt a saját transzferükkel lehet legkönnyebben megvalósítani, de csak nem köteleznek rá hogy azzal menj...
Az meg megint logikus, hogy a hazafelé út őket már nem érdekli, ezért kérnek érte pénzt. De basszus ez drága és hosszú így. Nekem.
Mindenesetre köszönöm szépen a válaszaidat.
Csinálhatod azt is, hogy odafelé mész velük, és visszafelé nézitek meg Milánót.
Egyéni utasként neked kell időben 14-15h között a kikötőben lenned. 18h-s indulásnál, nekünk 15:45-kor zárták a check-int.
Igazából - megnézve a hajó szolgáltatásait - nektek kell eldönteni, mit szeretnétek, és mikor kipróbálni.
Mi szeretjük az esti show műsorokat, ahhoz is igazítjuk a napi progit, v. mikor befoglalunk egy szolgáltatást.
Ami nekünk az utóbbi időben tök jó extra, a mosoda, nem a klasszikus szállodai jó drágán, hanem a hajón van össznépi is több mosógéppel/szárítóval. 2 euró a mosás (mosószerrel) és 2 a szárítás. Attól függően hogy szállunk hajóra (előtte van néhány nap máshol), vagy hogy érkezünk (pár nap még máshol, majd rögtön utána tábor), vagy csak az itthoni mosási mizéria miatt (igaz mi családosan megyünk) mosok a hajón. Így tiszta ruhával megyünk/jövünk, a szennyes maradék az egyik kéziben van csak.
Nem tudom, hogy nálatok van-e, de talán ez ami nekem eléggé fontos lett.
Amúgy a változatos dolgokat szeretjük a hajón (cserélgetjük az éttermeket, show-k, bolt, egyéb szórakozás -minigolf, medence, csúszda, spa, kondi terem-, csak ülni és nézni a tájat/végtelen tengert).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!