Vett mostanában valaki online belépőt a Colosseumba?
Reggel próbálta a férjem megvenni, a fizetés végén ki is írta, hogy sikeres tranzakció.
Viszont a számlánkról nem vették le a pénzt és emailben sem jöttek meg a belépők.
Egy ismerősünk azt mondta, van amikor 48 órás az átfutási idő hasonló jegyvásárlásoknál.
De valami akkor sem stimmel, ha sehol semmi visszajelzést nem kaptunk...
Járt már valaki így aki a Colosseum hivatalos oldalán vásárolt jegyet ?
Voltam pár éve Rómában, a Colosseum-ban is, de valami kombinált jegyet vettem, már nem is emlékszem milyen oldalon vagy milyen app-pal (talán a Booking.com-os app lehetett, abban is vannak jegyek is azt hiszem, nem csak szállás).
Azt tudom, hogy az gyors volt nagyon. Dél körül értünk Rómába, aztán aznap este körül már megnéztük a Colosseum-ot. Max pár perc, talán fél óra lehetett a jegyvásárlás átfutási ideje (mire megjött minden emailben).
De a Colosseum oldalát nem ismerem.
Viszont tisztán csak a kártyás tranzakcióból ítélve:
Ha a számlán most abszolúte semmi sem látszik, még az sem, hogy lefoglalózták a pénzt, folyamatban van a fizetés stb., akkor tuti nem valósult meg a vásárlás.
(Vagy ha mégis kaptok jegyet valami hiba folytán, akkor az ingyen lesz..)
Mj.:
Csak Netflix stb. típusú előfizetéseknél lehet olyan, hogy később (havonta) vonnak le pénzt a kártyaadatok megadása nélkül.
De még ebben az esetben is többnyire van egy legelső, előfizetéskori, látható tranzakció...
Köszönöm a választ! Megnézem majd a Booking-on is, mert ezt a jegyvásárlást már feladtuk. Tegnap este is próbálkoztunk miután kiírtam a kérdésemet és ugyanúgy jártunk.
Kiírta, sikeres tranzakció, de nem történt semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!