A fapados járaton kívül milyen más lehetőség van, ami nem Premium Economy és nem is Business, illetve First Class? Dubaiba a fapados és a Premium Economy között több, mint 1000€ különbség van, a többit már nem is említem.
Figyelt kérdés
Van lehetőség nem fapadossal menni, de nem is 1500€-ért repülni mondjuk Dubaiba? De egyébként bárhova máshova is érdekel Európán belül, csak példának említem Dubait. A fapados borzasztóan egyszerű, kényelmetlen. Nincs más opció? Köszönöm.máj. 24. 10:28
1/7 anonim válasza:
Mármint mehetsz sima osztályon az emirates-vel is. Ha pedig fapados alatt economy osztályt érted... akkor nem tudom hova akarsz te még betenni egy osztályt. Prémium economy nem sokkal jobb mint economy. Kicsit nagyobb szék, s van ahol jobb kaja, ennyi.
3/7 anonim válasza:
A fapados nem egyszerű és nem kényelmetlen. Az egyszerűséget és kényelmetlenséget csak a dubajozó büdös parasztok gondolják.
4/7 anonim válasza:
Az a baj, hogy nem sikerül értelmesen megfogalmaznod a kérdésedet. Mert ez így egy fogalmatlan baromság
5/7 anonim válasza:
A fapados, meg egy legacy légitársaság economy-ja nem ugyanaz. De egyébként Dubajig economy-n ugyanazzal az A320-szal vagy 737-tel mész Emiratesszel és Wizzel is, egy tál kajáért és olyan 4 centi lábtérért tervezel fizetni plusz legalább 100 ezer forintot. Premium economy-t jellemzően hűségpontból vesz magának az ember, mert amúgy az árazása nevetséges.
6/7 anonim válasza:
Azért megjegyezném, hogy a fapados és a legacy között nem az a lényegi különbség, hogy adnak kaját meg nagyobb a lábtér. A legacy elsődleges funkciója hogy áttesznek egy másik járatra, tehát létezik legiközlekedési értelemben vett átszállás. Az csak egy mellékparasztvakítás, hogy kaja is van. Akkor, ha csak A-B közlekedsz, nem vagy frequent flyer egyik nagy szövetségnél, és a feladott csomagjaiddal együtt is jelentősen olcsóbb a fapados járat, akkor nyilván a fapadost választod, a legacy economy rendszere szinte semmivel sem kényelmesebb a fapadosnál. A premium economy (ami ugye fapadoson nem létezik) szerintem is az egyik legnagyobb átverés, alig kényelmesebb majdnem business áron, eltávolíthatatlan karfával. Telente rengeteget repülök úgy, hogy félig van a gép, én egy 3-as, 4-es sorban elfekszem és alszom, míg a premium economys egyenes gerinccel üldögél a "kényelmes" székeben. 2-3, esetleg 5 órát meg fejenállva is ki lehet bírni
7/7 BeefEater válasza:
#5 Az Emiratesnek nem 777-200 a legkisebb gépe?
A kérdést én sem igazán értem, de Kérdező, ha azon aggódsz, hogy az Emirates economyja olyan kényelmetlen lesz mint a Wizz székei, akkor jó hírem van: a kettő között ég és föld a különbség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!