Hol kérhetek kártérítést, ha a nemzetközi vonat több mint 120 percet késett?
Figyelt kérdés
Prágából utaztam Budapestre EuroCity-vel, hónapokkal korábban megváltott jeggyel. Prágából indult a vonat, és a felsővezeték hibája miatt 80-90 perces késéssel indultunk, ami a Nyugati Pályaudvarig felkúszott 127 percre - erről kaptunk is lepecsételt igazolást a Nyugatiban.
Kihez kell fordulnom egy esetleges kártérítésért?
2019. aug. 20. 13:07
1/5 anonim válasza:
Logikusan a szolgáltató az első lépés, akitől a jegyet vetted. Nyilván szerel a jegyet is, hogy mi a teendő panasz eseten
3/5 anonim válasza:
A MÁV mosni fogja kezeit mivel nem az ő vonata, nem is az ő pályáján történt, szóval ez MÁV-ot ez hidegen fogja hagyni.
A Prága- Budapest vonatot üzemeltetőteje pedig a Ceské Dráhy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!