Kezdőoldal » Utazás » Észak-Amerika » Hogyan kell költségvetést írni?

Hogyan kell költségvetést írni?

Figyelt kérdés
A bérek van nagyjából tiszta sor. De azt hogy mennyi táppénz vagy betegszabadság vagy túlóra lesz azt hogyan. A rezsi nagyjából előre kiszamithato. De a váratlan költségeket értékcsökkenés, amortizació miatt hogyan kalkulaljam be? Ugyanez a probléma irodaszereknel is.

2014. jún. 22. 11:26
 1/1 anonim ***** válasza:

Pont úgy, ahogy a béreket is csak nagyjából tudod... :)

A költségvetés folyamatosan alakul, a lényeg, hogy közel reálisan álljon össze.

Pl. irodaszerek 1.200.000 Ft. Mert az elmúlt évben átlagosan havi 100e Ft-os költség volt.

Tehát az elmúlt éveket figyelembe véve próbálsz reális számokat megadni. Aztán közben úgyis alakul, képlékeny az egész, főleg akkor, ha a bevételi oldal is képlékeny.

2014. jún. 22. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!