Utaztatok már az Amerikai Egyesült Államokba? Milyen a repülő út?
Magyarul nem nagyon beszelnek, mivel nincs magyar legitarsasag, amelyiknek lenne transzatlanti jarata. A tobbin altalaban angolul tud minden utaskisero.
Amugy elsosorban HOSSZU az ut, vigyel konyvet/tabletet/keresztrejtvenyt/zenet, mert kockara unod magadat.
A repulout lehet sima, esemenytelen es unalmas, de elofordulhat hogy szakaszonkent a hullamvasutazni fogtok.
Volt olyan utunk amikor a ugy ereztuk egy vegtelen homezon siklunk magasan a felhok felett egy szankon, de egyszer valahol az Atlanti Ocean felett nehanyszor a gyomrunk ki akart ugrani a fejunk tetejen, a legikiserok rogzitetlen eteles/italos kocsija ugy zugott el mellettunk az ulesek kozott mint egy forma 1-es auto. Volt visitozas, de a legfontosabb hogy nem ezek a turbulencia okozta hirtelen sullyedesek, emelkedesek a veszelyesek hanem a le es felszallas ideje.
Magyarul a Malev/Delta jaratok idejen beszeltek a legikiserok, mostanaban erre mar nagyon keves az eselyed.
Sajnos meg New Yorkba sincs direkt jarat.
Egyszer utban hazafele egy kimustralt Malev gepen nem volt legkondi, a gatyank lerohadt mire odaertunk. Masik alkalommal Londonbol Floridaba repulve 3 csecsemo felvaltva vegig orditotta az utat, mar a stewardesek is a hajukat tepket a 10 oras ut vegen.
Ha tudsz probalj meg aludni, megprobalkozhatsz az itallal is - nemelyik jaraton adnak eleget - de csak rovid es feluletes "komaban" lesz reszed es az erkezeskor olyan leszel mint a mosott kaki. Javaslom hogy jatsz, olvass, nezz filmet, hallgass zenet, beszelgess, jarkalgass - probald meg valtozatosan eltolteni az idot, nekunk ez mindig be szokott jonni. Ne ragadj le egy ulto helyedben, az meg a fiataloknal is veszelyes, verrog kepzodhet a labadban es emboliat okozhat. Ha sok penzed van akkor utazz elso osztalyon - ott az ulest agykent lehet hasznalni.
Eloszor nagy elmeny lesz a korabban soha nem tapasztalt gyorsulas, amikor a gep nekilodul. Kesobb minden kis furcsa zajra osszerezzenhet a tapasztalatlan utazo, mikor behuzza vagy kiengedi a gep a kerekeit, a pilota iranyt valt, beduti a gepet, amikor 900 km/h sebessegrol leszallashoz keszulodve lelassul a gep 200 km/h es ugy tunik mintha allna a levegoben es mindjart hanyatt estek.
Sokadjara mar valoban unalmas is lehet es vegtelennek is tunhet mint sokunknak. Na de gondolj azokra akik Ausztraliaba repulnek....azoknak meg hosszabb lesz a "gyonyoruseguk"
" Egyszer utban hazafele egy kimustralt Malev gepen nem volt legkondi, a gatyank lerohadt mire odaertunk."
Úgy érted nem volt jól beállitva? Túl sokat fűtöttek. Még mindig jobb így mintha teljesen elromlik a fűtés, ugyanis külső hőmérséklet mínusz 50-60 fok. Megfagynál ha nem fűtenek. ;-)
Én már voltam kb 5x oda-vissza, annak idején amikor még volt közvetlen járat New York-ba akkor Delta azóta American Airlines, KLM, Alitalia.
A repülés maga nem olyan vészes, főleg ha jó társaság ül melletted, akkor akár egy-két ital társaságában angolul is elbeszélgethettek.(utoljára pont így jártam, egy amerikai profeszorral borozgattunk:)
Inkább a reptéri herce hurca, átvizsgálások, sorbaállás, tömeg a kellemetlen...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!