Tényleg csak százezer forintos repülőjegyek vannak az USA-ba?
Az USA-ba szeretnék menni egyszer a távoljövőben, de már elkezdtem a jegyeket nézegetni. A legolcsóbb, amit találtam, valami 150 ezer Ft körül volt. Ez azért rengeteg.
Tényleg csak ilyen drága jegyek vannak?
Köszönöm szépen a segítséget:)
"akkor el kell jutnod abba a másik városba és ugyanott vagy a vonat + helyi közlekedéssel (mert ugye a vonattól el kell menned a reptérig, az sem egy olcsó történet)."
Igazad van, de ha kifogok egy nagyon olcsó járatot bécsi indulással, pl. egy olyat, amit a 19-es válaszoló belinkelt (nagyon köszönöm!!), még így is olcsóbban kijövök, mert Budapestről már 13€-ért van vonat Bécsbe. A helyi közlekedés lehet még egy kisebb tétel.
Minden esetre még egy jó darabig gyűjteni fogom a pénzt, mert biztos vagyok benne, hogy a kintlét sem lesz valami olcsó, sőt.
"Latszik hogy eletedben nem ultel repulon, es a hozzaszolasaidbol kiindulva nem is nagyon fogsz."
Ültem már, de valóban nincs nagy tapasztalatom a repülést illetően. Viszont te miért vagy ilyen lekezelő és rosszindulatú? De komolyan...
A többieknek köszönöm mégegyszer a segítséget!:)
19-es vagyok.
Azért tartsd szem előtt azt is, hogy a világ egyik legdrágább városába szeretnél eljutni vagyis könnyen lehet, hogy -ahogyan már írták is-
"Ha New Yorkba utazol, gyakorlatilag a repjegy a legolcsóbb tétel"
Előbb rákerestem, de Bécsből százezerrel drágábban találtam csak.
(Ettől persze lehetséges olcsóbbat találni, csak sok kitartás és idő.)
A LOT-nál 168ezerért van jelenleg a retúr 2024-ben és már alig van hely azokon is.
Nem bántásból mondom, de aki fapadost kíván álmodni az amerikai kontinensre, az tényleg nincs tisztában a légiközlekedési iparág alapvető működési elveivel.
Tessék utánanézni, hogyan szervezik működésüket a fapadosok és hogyan a hagyományosok. Itt a gyk-n is le van írva többször. Ezek a jellemzők kizárják, hogy fapados működés mellett profitábilisen lehessen működtetni transzatlanti járatokat. Ezt példázza a Norwegian története is, akiknél már a működés második évében, amikor még meg sem kapták a megrendelt szélestörzsűek jelentős részét, már látni lehetett, hogy mission impossible. Be is fuccsoltak. Épeszű cég nem fog fapadost üzemeltetni az USA-ba. Ha mégis megpróbálja, garantáltan be fog csődölni.
A fapados nem azért fapados mert szűk a lábtér és fizetni kell a kajáért...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!