Meddig tart még a pár száz / pár ezer forintos repülőjegyek kora?
Nem túl szép ez, hogy igaz legyen?
A szolgáltatások többsége egyre inkább olyan irányba tart, hogy nem akar széles rétegek számára elérhető lenni, nem sok vevőtől vár sokszor kevés bevételt, hanem pont fordítva, kevés vevőnek szeretne (a valós költségekhez képest általában túlárazva) prémium vagy annak látszó minőséget nyújtani.
Csak én érzem, hogy sokan nem is tudnak erről a lehetőségről? Ha most lennék fiatal, esetleg az elnéptelenedő vidéken, biztos a facebookon pózolás helyett jegyeket keresnék, a mások által kannásborra és herbálra költött pénzből. És nem kerülne többe.
A párszázforintos repülőjegyek korán már túlvagyunk, ez 3-4 éve volt jellemző.
Abban igazad van, hogy ma a párezer forintos jegyek korát éljük.
Hosszan fenn fog maradni, hiszen könyörtelen az árverseny a társaságok között.
A többség keresők segítségével választja ki a legolcsóbbat, nem foglalkozik vele, melyik légitársaság kínálja.
Egyre többen utaznak egyre többfelé, gyakorlatilag "összement a világ".
Ha megjelennek a jövőben alternatív-hajtású repülőgépek (15 év távlata szerintem minimum) még lejjebb mehet.
Néhány dolgot viszont meg kell jegyezni:
- A fapados repülőjegyek is többnyire csak akkor olcsók, ha rugalmas vagy az időben.
Igen, meg lehet fordulni 120-ból New York-ba.
De tegyük fel, hogy van ott egy vállalkozásod, ma leégett egy raktár tűzesetben, holnap mindenképp oda kell repülnöd.
Nézd meg, milyen ajánlatokat kapsz...
Tegyük fel, rugalmas vagy, legolcsóbb fapadossal repülsz.
Pluszban még lehet, hogy viszel poggyászt, ablak melletti ülőhelyet akarsz, vásárolsz egy üdítőt a gépen, stb.
Ezek mind mellékbevételek.
Illetve ne feledd, nem mindenki ugyanolyan kedvező áron vette a jegyét, akadnak, akik konkrét időpontra foglaltak jelentősen többért, rosszabbkor.
Szintúgy tartható a trend, hiszen sokszor turisztikai desztinációk, városok fizetnek a fapadosoknak "fejpénz" minden turista után, népszerűsítve ezzel a települést, tehát a légitársaság kap bevételt ezen felül is.
Ha megnézed, nyereséges a Ryanair, tökéletes a modelljük, nem fognak ezen változtatni.
Szerintem csak te érzed úgy, hogy nem tudnak az emberek a "lehetőségről", a többség tisztában van vele, hogy olcsóbban megfordul Berlinbe, mint egy vonatjegy Pestről Debrecenbe.
Viszont sokan nem szeretnek utazni, vagy ha igen, akkor azt olyan minőségben, hogy csak a szállás 5 napra 30-szorosa lehet a repülőjegynek, nem az a tétel, hogy odajuss.
#2: miert remeled hogy nem sokaig?
Az olcso repulojegyarakkal az emberek konnyebben tudnak pl rokont latogatni ugyanis ma mar alig van olyan magyar akinek nincs rokona kulfoldon.
Aki nyaralni menne annak nem sok segitseg mert a szallasok meg mindig dragak de rokont, baratot latogatni konnyebb, ha o tud szallst biztositani a vendegnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!