Kezdőoldal » Utazás » Előkészületek » Ti próbáltátok már elérni a...

Ti próbáltátok már elérni a Booking.com ügyfélszolgálatát?

Figyelt kérdés
Nekem egyszerűen nem sikerül. Hívtam őket többször, volt, hogy 25 percig csörgettem őket, de csak a zene szól... Emailre sem válaszolnak, pedig megkapták,mert automatikus válaszüzenetet kaptam, hogy megkapták az üzenetem. A válaszokat előre is köszönöm!
2019. jún. 15. 18:54
 1/7 anonim ***** válasza:
Mit akarsz tőlük? Szállással kapcsolatban írj az adott hotelnek
2019. jún. 15. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Igen, de elég lassú ott a reakcióidő.
2019. jún. 15. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Nem a szállással kapcsolatban. Foglalni akartam, megkaptam a visszaigazolást, de utána kaptam emailt, hogy valamiért nem fogadják el a kártyám. Pár hónapja foglaltam már bookingon keresztül ugyanezzel a kártyával (kétszer is) és akkor minden rendben volt. Van rajta elég pénz és nem is járt le a kártya... Ezért akartam őket elérni.
2019. jún. 15. 20:28
 4/7 anonim ***** válasza:
Ezt a szállással egyeztesd
2019. jún. 15. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 D. Brasco ***** válasza:
A bookingot ezzel kapcsolatban hiaba hivod,a szalassal egyeztess
2019. jún. 16. 01:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Igen, de nem sikerült. Teljesen reménytelen a cég.

Volt problémám szállással, ott voltam, de nem tudott jönni a szállásadó, mert nem engedték el a munkahelyéről, várjuk meg, majd este valamikor jön. Ez volt délután kettőkor, ráadásul úgy terveztük, hogy délután a szállás medencéjében töltjük az időt. (nonszensz) Hívtam a Booking.com számát, feleslegesen, senki nem vette fel. Eljöttünk. E-mailben utólag reklamáltunk, de az volt a válasz, hogy nem tudják kideríteni, hogy mi történt, mert a szállásadó szerint mi nem jelentünk meg. Mondtam, hogy akkor nézze meg a telefonját, meg keresse ki a parkólósnál, mert a rendszámunkat beírták egy füzetbe. Hiába, a booking.com tojt rá, nem akart foglalkozni a reklamációnkkal, pedig nem kis kár ért minket.

2019. jún. 18. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
A kártyával nekünk is volt már ugyanaz, előtte-utána rendben volt, de egy szállás nem tudta elfogadni. Az indulás előtt két nappal törlődött foglalás.
2019. jún. 18. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!