Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Kedvezmény igénylése?

Kedvezmény igénylése?

Figyelt kérdés
Édesapám áprilisban elhunyt, ès anyukám egyedül nevel. Emelt családi pótlékot kapok (13700 Ft) és azt szeretném tudni jár-e nekem utazási kedvezmény, és ha igen hol tudnánk igényelni? 16 éves diák vagyok. Előre köszönöm a válaszokat!

2016. máj. 19. 12:18
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Diákként eleve 50 % kedvezménnyel utazhatsz vonaton, ehhez nem kell mást tenned, mint utazás előtt megvenni a jegyet, a vonaton felmutatni a diákigazolványt. BKK bérlet is sokkal olcsóbb a diáknak. Milyen utazási kedvezményre gondoltál egyébként?
2016. máj. 19. 12:46
 2/6 A kérdező kommentje:
Félárvasági kedvezményre, ami 90%-os. Én is csak egy hasonló cipőben járó ismerőstől hallottam róla. Ez azért jönne jól mert barátom pesti, és apa keresete nélkül elég nehézkesen menne az utazgatás hozzá minden hétvégén.
2016. máj. 19. 15:02
 3/6 anonim ***** válasza:

Itt pontosan le van írva, hogy mikor igényelhető árvasági ellátás:

[link]

Az illetékes intézmény az Országos Nyugdíjfolyósító, ott tud majd anyukád érdeklődni.

2016. máj. 19. 15:15
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm az előzőnek! Engem mondjuk konkrétan az utazási kedvezmény érdekelne, hogy jár-e vagy sem.
2016. máj. 19. 15:38
 5/6 anonim ***** válasza:
Mindkét válaszoló én vagyok: az utazási kedvezmény az a "nyugellátás" része - azért írtam be az egészet. Csak utazási kedvezményt nem hinném, hogy kaphatsz - csak akkor már, ha hivatalosan meg van állapítva, hogy jár-e az félárva ellátás vagy sem?
2016. máj. 19. 16:58
 6/6 A kérdező kommentje:
Értem és köszönöm :) a papírok nem olyan régen lettek beadva, szóval akkor várok hogy mi is lesz. Minden válaszodra ment a zöld kéz :D
2016. máj. 19. 17:03

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu