Mely úticélok voltak régebben divatosak, amik ma már nem azok? Miért váltak azzá? Mitől lesz egy úticél sikeres? Hogyan lehet az, , utazási divatot'' teremteni, befolyásolni?
Figyelt kérdés
2012. nov. 28. 17:56
1/2 anonim válasza:
Yalta, Szocsi, Szuhumi, ezek annó a Szovjetunió legmenőbb üdülőhelyei voltak, magyarok körében is komoly dolognak számított, ha valaki eljuthatott ezen helyek valamelyikére. Aztán megszűnt a Szovjetunió, oda lett az örök és megbonthatatlan testvérbarátság, és az emberek azt hitték, hogy akkor már azok a helyek sem lehetnek olyan jók.
2/2 anonim válasza:
A 60-as években nagyon divatos volt Csehszlovákiába járni. Akkor még újdonságnak számított az utazás, akkor indul a motorizáció. A magyaroknak újdonság volt a Magas-Tátra és környéke, de a csodás cseh városok is. Ma már a másik "irányba" is korlátlanul lehet menni, ezért inkább máshova mennek az emberek.
Utazási divatot tulajdonképpen jó reklámmal lehet teremteni. A fogadó térségnek kell vonzó és főleg egyedi szolgáltatást kialakítani és azt megfelelő utazásközvetítőkön, utazásszervezőkön keresztül reklámozni, értékesíteni. Az úti célokról a reklámanyagokon kívül színvonalas úti beszámolókat is meg kell jelentetni kedvcsinálónak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!