Miért utálják olyan sokan a Ryanairt és miért nézik le
azt aki szeret velük utazni?
Figyelt kérdés
Tapasztalataim, és közel 150 út alapján kategóriájában (fapadosok közül) a legjobb és legolcsóbb, a gépek kényelmesek, bőven van hely a lábnak, tisztaság van, a személyzet többsége kedves, szóval semmivel nem rosszabbak, mint a többi fapados de még a hagyományos társaságok között is megállják a helyüket! És azért az is beszédes, hogy brutális nagy a gépparkjuk és nem volt még nagyobb balesetük soha, szóval profik.
Én ezekért szeretem a Ryanairt, viszont azt nem szeretem, hogy sokan ezért engem lenéznek, leproliznak, csak azért mert nem vagyok hajlandó tízszer annyit kifizetni, hogy kapjak egy szendvicset meg egy pohár üdítőt.
2012. máj. 25. 18:06
1/10 anonim válasza:
Szerintem a Ryanair tökéletes rövidebb utakra, közeli országokba , Angliába.De egy Budapest-New York útra biztos jobb társasággal repülnék mivel olyan hosszú útra azért kell szendvics meg üdítő és kényelem.
2012. máj. 25. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Szerintem a kényelemmel sincs gond. Kaját-piát, egyebet meg vihetsz magaddal vagy vehetsz a gépen is.
Nekem személy szerint semmi bajom a Ryanair-rel.
2012. máj. 25. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Szerintem nincs azzal probléma, hogy szereted ezt a légitársaságot. Aki ezért megszól, azokról szokott általában kiderülni, hogy még sosem repültek, úgyhogy ne foglalkozz velük.
Miért nem szeretik sokan? Nagyon negatív a saját marketingük. Egy elég arogáns férfi a vezető és azt lehet kiérezni a nyilatkozataiból, hogy büszke arra, hogy lejáratja saját magukat.
2012. máj. 25. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Az is lehet, hogy ezek az emberk még mindig azt hiszik, hogy a fapados gépeken tényleg fa padon kell ülni :))))))))
2012. máj. 25. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Én ugyan nem utaztam velük 150-szer, csak 6-szor, de eddig én is meg voltam velük elégedve. Szerintem azok, akik ezért leszólnak téged, nagyrészt tudatlanok, mindenféle rémhíreket hallanak, és akkor te mondod, hogy Ryanair, neki meg egyből az jut eszébe, hogy ÚRISTEN!! Egy másik része a leszólogatóknak meg szerintem csak irigy, hogy te 10-ed annyiból utazol mint ők, és ez piszkálja a csőrüket, csak persze ezt így nem mondják ki, helyette jönnek azzal, hogy "de a British Airwaysnél szendvics is meg narancslé is van az árban".
Nekem a marketingjük nem tetszik, meg a ferihegyi karámos megoldás. Az utóbbival olyannyira nem vagyok kibékülve, hogy emiatt kerülöm ezt a céget, nincs kedvem ugyanis egy kiadós zivatar idején sík, fedetlen terepen ácsorogni. Ennyit nem ér nekem az, hogy cserébe baromi olcsók a jegyeik.
2012. máj. 27. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 Amenothep válasza:
Üzleti politika. Valamit nagyon jól csinálnak, és ez nagyon sok embernek, és cégnek nem tetszik. Féltékenység ordít mindenkiből. Úgy tudom a Ryanair büszkélkedhet azzal hogy a világ légitársaságai közül neki van a legtöbb repülőgépe, és úgy tudom, hogy majdnem Ők szállítják a legtöbb utast egy évben. Ez nagyon sok ember szemében szálka. A másik dolog amiért fikázzák az a kiszolgálás minősége. Akik nem vágják miről is van szó, az vegyen a Ryanairnál egy jegyez 900Ft-ért, és vegyen 2 BKV jegyet és utazza le. Kíváncsi leszek melyikkel jut messzebb, és melyiken jobbak a körülmények. Emberek hajlamosak arra hogy elvárják azt, hogy egy 900-2000ft os repülőjegy mellett, kinyalják a seggüket. Hát el vannak tévedve. Semmi baj nincs a Ryannal. A féltékenységgel viszont van.
2012. máj. 27. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Biztosan van benne irigység meg féltékenység, habár ez a pökhendi, lekezelő, az utasokkal szembeni elképesztően tiszteletlen viselkedés, amit a Ryanair tanúsít - és ami a repülés iparágára sosem volt jellemző - szerintem sokkal jobban irritál egyeseket. Engem mindenképp. Az emberek meg szó szerint meg vannak kergülve az "olcsó" repülőjegy miatt, és bárminek hajlandók volnának alávetni és kitenni magukat, csak hogy olcsón repüljenek. Ugyanakkor ezeken a 900-2000 forintos jegyárakon én csak mosolygok. El tudja bárki is képzelni, hogy egy mondjuk Budapest-London járaton, ami pl. 150 utast szállít, a Ryanairnek mindössze 135-300 ezer forint bevétele van??? Ne gondolja senki egy másodpercig se, hogy ennyiért megéri üzemeltetni egy 80 millió dolláros repülőgépet, mégha a Ryanair kedvezményt is kap a listaárból. :) Az utasok legfeljebb néhány százaléka utazik olcsón, a többiek jóval többet fizetnek a jegyért, amelynek ára (a mindenféle rejtett és nem rejtett felárakkal) már közelít egy "normális" légitársaság jegyárához, ahol emberhez méltó tiszteletben részesülsz, enni-inni kapsz, nem kell a betonon várakoznod fél órát a tűző napon vagy esőben, és nem hajnali ötkor tesznek ki valami isten háta mögötti repülőtéren, 50-100 kilométerre az uticélodtól. Én most kereken 30 ezerért fogok oda-vissza repülni Amszterdamba KLM-mel, Schipolra (nem Eindhovenbe), normális "emberi" időpontban, utashídon fogok kényelmesen besétálni a gépbe, és még finom reggelit is kapok. Szerintem ez megér 30 ezret...
2012. jún. 3. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Kedves Tango12! Annak ér meg 30e Ft-ot a reggeli és a kényelem, akinek van ennyi pénze. Aki kevesebből gazdálkodhat, de szeretne utazni, az igenis összeszorítja a fogát, végigvárja a beszállást, kibírja a két órát étkezés nélkül és örül, hogy legalább ilyen módon van lehetősége eljutni külföldre. Én imádok utazni és inkább kényelmetlenkedem egy picit valamelyik fapadoson, de így el tudok repülni 3 havonta, egyébként meg lehet hogy évente 1-szer, maximum 2-szer utazhatnék. Arról nem is beszélve, ha egy családnak 1 pénztárcából kell kifizetnie a fapados és a normál repülőjegy közötti különbséget, mindjárt jelentős lesz az eltérés. Hagyományos légitársaságnál még sosem láttam olyat, hogy meg lehetne úszni egy oda-vissza utat illetékkel és rejtett költségekkel (kaja és feladott poggyász nélkül) 2300Ft-ből. És igen, valóban úgy működik, hogy van x db kedvezményes árú jegy, majd ha ez elfogy akkor emelkedik az ár, de még így is nagy a különbség pl. egy KLM-hez képest. És lehet szidni és elítélni a fapadosokat, de el kell ismerni, bármennyire is nem utasbarátok, de sok olyan embernek teremtették meg a lehetőséget a repülésre, akiknek korábban nem volt rá módjuk.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!