Van olyan utazási iroda,vagy ügyvéd,aki megbízás után elintézi a repülőjárat késése miatti kártérítést? Elsősorban Pécsen.
#3 Ennek valóban így kellene működnie, de a gyakorlatban a légitársaságok vis maiorra hivatkozva lerázzák az utasokat.
Kérdező, sok erre szakosodott sikerdíj alapon működő szolgáltató van, én pl. velük intéztem sikeresen:
#4 velem egyszer sem jatszottak el a vis major dolgot, pedig tobb legitarsasagnal is belefutottam mar kesesbe.
A dolog azonban egyszeru, ha leraznak vis major dumaval, akkor kell kulso ceget megbizni, de elso korban sajat magad kerd a karteritest, par perc az egesz, ugyanazt a formot kell majd kesobb a kulsos ceg eseten is kitoltened.
#5 Neked se ismereted, se tapasztalatod nincs a témában, csak vékeményed, az meg tudod...
(Gondolom eddig csak fapados késésed/törlésed volt)
Szegény Norwegian! Lehet, hogy te buktattad be az egész Dreamliner produkciójuat, a magyar fogyasztóvédelemmel? ;) Bár nagyon úgy néz ki, előbb-utóbb mindenki belebukik az amerikai long haul fapados koncepcióba.
Na mindegy, lehet, hogy tévedtem. Nyilván előítéleteim vannak azokkal szemben akik ültek már Wizz/Ryan vagy Easyjet gépen és úgy gondolják, hogy ebből következőleg ismerik a repülést.
Nekem a Lufthansával, a KLM-el és a BA-val volt több ügyem, és az volt a tapasztalatom, hogy nekem sem időm, sem energiám/idegem nincs egyénileg levelezgetni velük és a végén kudarcot vallani. Nem fogok egy évet küzdeni, hogy a 600-ból ne 420-at kapjak. Odaadom a cégnek és kapok 420-at, de azt biztosan. Persze csak egy év múlva, de nem kellett vele foglalkoznom. Nem csak hülyék vagyunk mi emberek, hanem bele is szarunk, meg sokunknak nem akkora összeg 180 euro
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!