Miért ilyen kicseszett drága a taxi manapság?
Figyelt kérdés
Palotából a Keletibe kb annyiért visz el mintha vennék egy havi! bérletet a tömegközlekedésre. Sajnos olyan a szitu, hogy muszáj volt taxizni de ha lehet kerüljük mint a tüzet!!júl. 28. 10:08
11/24 A kérdező kommentje:
#9
Raktarvezető vagyok.
júl. 28. 12:44
12/24 anonim válasza:
Nem tudom, milyen jellegű raktárban dolgozol, de ha mondjuk valaki fizetett tárolási szolgáltatást akar igénybevenni, az se mondhatná, hogy mért kerül ez ennyibe, mikor csak csak 1 raktáros van, mert ahhoz hozzájön az ingatlan, a berendezés, a rezsiköltség, az adó, és máris drága.
13/24 anonim válasza:
15 perc 7000, közben meg mondjuk egy duguláselhárítás, mondjuk 20 perc, meg 40000. Annyira nem is drága.
14/24 anonim válasza:
Valóban irreális az ár, ami a hatósági árnak köszönhető. Ha verseny lenne és piaci árak, akkor biztosan olcsóbb lenne.
15/24 anonim válasza:
Minden szolgáltató emeli az árakat, már a fodrász sem annyi, mint tavaly ilyenkor. A benzin ára is az egekben+ az elszálló infláció. Ehhez képest a jelenlegi taxis tarifa nem drága amúgy.
16/24 anonim válasza:
Nem lenne olcsóbb, mert így is egy csomóan visszaadják az ipart, mert nem éri meg! Most is csak alig fedezik a költségeket ezek az árak.
7 évesnél fiatalabb, kifogástalan állapotú, légkondis járművel lehet jelentkezni, havi 160 a Főtaxinál csak a tagdíj.
17/24 anonim válasza:
+ a taxi nem tömegközlekedési eszköz, és nem kötelező használni,mint ahogy pilláshoz, körmöshöz sem kötelező járni. Akinek nincs pénze az menjen villamossal.
18/24 A kérdező kommentje:
Csak, hogy erzekeltessem a problémámat.
1 vonaljegy 450 ft, egy hosszabb vonalon akár 45-50 percet is utazhatsz vele.
Taxi, 10 perc utazás 7000 forint
Akármilyen mérlegre teszem ezt a kettőt durván lehúzza az egyik a másikat!
júl. 28. 13:38
19/24 anonim válasza:
18: igen, de ez azért van, mert a tömegközlekedés nem piaci alapokon megy. Ergo az olcsó, nem a taxi drága.
20/24 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép válasza:
#18: Akkor hogy fordítva is érzékeltessem a problémát: a BKV évi több tíz milliárd forint veszteséget termel, a 450 forintos vonaljegyen legfeljebb akkor van profitjuk, ha 1 megállót utazol, egy 45-50 perces utazáson már valószínűleg simán rá kell fizetnie az adófizetőknek akár 1-2000 forintot is. Kb. a repülőtéri buszjárat van piaci áron.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!