Tapasztaltatok idei magyarországi pihenésetek során valamilyen inkorrektséget a szállásadó részéről?
Gyakran lehet olvasni itt-ott, hogy a járvány miatt milyen nehéz helyzetben van idén a hazai turizmus-vendéglátás. Kíváncsi lennék a tapasztalataitokra, hogy ennek ellenére, tapasztaltátok-e esetleg valamilyen inkorrektséget a szállásadó (szálloda, panzió, stb.) részéről?
Mi nyáron voltunk a családdal Siófokon pár napra, és nagyon rossz szájízzel jöttem el.
- A foglaláskor egyértelműen félpanziós ellátással hirdették a helyet, fontos szempont volt nálunk, ennek tudatában utaltam el az előleget. A helyszínen derült ki, hogy náluk nincs olyan, hogy "félpanzió", vagyis a félpanzió azt jelenti, hogy kaphatsz reggelit.
- A helyszínen be is ismerték, hogy "hát tényleg tudunk ilyesmiről", de majd szólunk a szallas.hu-nak, hogy javítsa ki.
- Hosszas reklamálás után ugyan "visszatérítették" a félpanzió árát: 1250ft/nap/fő áron számolva (igen, főszezonban szerintük ennyiből simán kijön egy vacsi :)).
- Semmilyen hivatalos számlát nem adtak a teljes összeg kifizetése után, csak egy pénztárgépi blokkot, amin csak az "összesen" szerepelt - tételes bontásban nem jelent meg, mi mennyi volt.
Nem akarok hangulatot kelteni, vagy mocskolódni, csak egyszerűen kíváncsi vagyok, hogy ti is futottatok-e bele ilyesmibe idén? :) Szándékos megtévesztés, mellébeszélés, vagy a kedves vendég szimplán hülyének nézése, "örüljön, hogy egyáltalán kiszolgáljuk"-hozzáállás, stb.... Pontos helyszínt ne írjatok, de ha település/régiót leírjátok, az is érdekel!
Köszi:)
Köszi a válaszokat.
#7: Elsősorban magyarországi szállásokra vagyok kíváncsi
#8: mi a szallas.hu-n foglaltuk, de szerintem a kérdés szempontjából lényegtelen, hol történt a konkrét foglalás
#9: hiszek benne, hogy elszigetelt példával futottam össze, nem akarok általános következtetést levonni arra, hogy minden szállásadó így állna a témához. Mi is voltunk másik helyen nyár végén egyébként, ott semmi hasonló nem történt. Megjegyzésem tehát erre irányult, hogy "nem akarok hangulatot kelteni" (ti. hogy az összes szállásadó ilyen lenne), csak kíváncsi vagyok, találkozott-e még valaki ilyesmivel az idén rajtunk kívül, vagy csak mi voltunk olyan "szerencsések", akik az egyetlen ilyen hozzáállású magyar szállásadóba futottunk. :D
#10: én is tájékozódtam a szállást illetően, megnéztem az értékeléseket, és csupa jókat írtak előttem a helyről. Nem a legolcsóbbat választottuk;) Szerinted arról én tehetek, hogy az oldalon nem írták ki előre, hogy "vigyázz, most hazudunk!"?? :D Nem sikerült megértened a kérdés lényegét, de legalább be tudtál szólni... :) :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!