Ti hogyan fogadjátok a mindenféle cégek és egyéb vállalkozások, stb karácsonyi jókivánságát?
Különös tekintettel az e-mailben érkezőket?
Felesleges? Érdemleges? Kedves figyelmesség?
3-as, ilyen választ ne adj kérdezőnek. Így is bokáig gázol az ember a sok parasztvakító "kuponban", meg "hihetetlen ünnepi akcióban"
Amikor az amúgy is drága és kéretlen képedbe nyomott ajánlat "akár 50% akció"... az, hogy alapból háromszor annyiba kerülne, és az év bármely más napján is annyiért akarnák rádsózni, meg kit zavar, nem igaz?
Jó lenne felfogni, hogy csak marketing tanácsadó meg más 2 éves OKJ-s "megmondomatutitneked" majmok szerint hatalmas PR az e-mail spammelés meg közösségi médiákra könyöklés.
Nem érdemes kérdező, csak akkor, ha nagyon kicsi vállalkozás vagy, amúgy is, normál körülmények között is személyes hangvételt tartasz a vásárlókkal, és 100%-osan biztos vagy benne, hogy érdekli az illetőt a téma.
Szétküldöm ezer felé, hátha lesz akár csak egy potenciális vevő alapon SOHA nem azt a hatást fogod elérni amit szeretnél. Ha kell az embernek valami, keres.
Értelmes ember kínálatból, nem pedig a levelezése spam mappájából.
Köszönöm a válaszokat:
"csak akkor, ha nagyon kicsi vállalkozás vagy, amúgy is, normál körülmények között is személyes hangvételt tartasz a vásárlókkal, és 100%-osan biztos vagy benne, hogy érdekli az illetőt a téma."
Ez különösen hasznos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!