Egy autó generátor esetében a forgórészre a szénkeféken keresztül kb hány volt feszültség esik ha akkumulátorról kapja és mennyi, ha a generátorról kapja? Ez a feszültség nagyjából állandó?
Mielőtt az állórészről kapná a forgórész az áramot a csúszógyürűn keresztül,azelőtt az akksiról kapja.Tehát mielőtt beindulna a motor.Nos az akkuból 12 volt jön rá a feszültségszabályozóra, de ebből mennyit juttat tovább a fesz szabályzó a szénkefékre?A második kérdés meg az,hogy ha már beindult a generátor, akkor ugye saját maga állitja elő a forgórésznek a gerjesztéshez szükséges áramot,ami kb 14 volt, nos ilyenkor ugye szinten a fesz szabályozón megy át az áram, de mennyi jut (hány volt) a csuszógyürüre a szénkefék által?Azért kérdem, mert én egy kiszerelt fesz szabályozóra rákötöttem a 12 voltos akksit de a szénkeféken csak 3,5 volt feszültség volt mérhető?Ezek szerint lecsökkenti a fesz szabályozó a feszültséget?vagy pedig nem jó a fesz szabályozó?Ugyanakkor megnéztem egy youtube videót, ahol az látszik, hogy a 12 volt marad, miután átmegy a fesz szabályozón,és csak akkor szakítja meg az áramot a fesz szabályozó,ha 14 és valami voltra megy fel a bejövő feszültség,itt a link
https://www.youtube.com/watch?v=uiZk65NX1z0&list=PLMVfXFsHZ3..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!