Mi a magyarázata a következőnek?
Na akkor itt álljunk meg!
Te azt nevezed normális működésnek, amikor valami nem ég le, nem olvad el. Valójában neked fogalmad sincs egy vízbontó normális működéséről, ezért a kérdés feltevése is hibás. Újra csak azt tudom tanácsolni mint a #3 utolsó bekezdésében!
"Dehát ilyen vizbontók müködnek külföldön sok autóban az alternátorra kötve."
És akkor mi van?
Semmi értelme különben, mert a vízbontásnak ez a módszere roppant gazdaságtalan, azaz a befektetett villamos energia elenyésző töredéke nyerhető csak vissza a hidrogén elégetésekor, tehát semmilyen többlet energiát nem fog az autónak jelenteni ez a hókusz-pókusz.
A hidrogén és oxigén belekeverése a beszívott levegőbe sem jelent semmit gyakorlatilag, mert mondjuk egy 1500cm3-s motor 4000-res fordulatszámon percenként beszív 3 köbméter (3000 liter) levegőt, amihez mennyi durranógáz is fog hozzájönni, jó esetben 1-2 liter? Gyakorlatilag még robbanóképes elegyet sem fog produkálni.
Persze vannak más "csodaszerek" is, amivel a fogyasztást és a károsanyag kibocsájtást minimum a felére tudják csökkenteni. Mármint azoknak a blogoknak a tanulsága szerint, ahol ezeket meg lehet venni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!