Középkori Filozófus kérdése:
Sin-Bicikli létrehozható-e két keréken?
Figyelt kérdés
mármint egy sínen hogyan lehetne bicajozni?
http://www.gyakorikerdesek.hu/tudomanyok__termeszettudomanyo..
az egyensúlyt milyen trükkös szerkezettel lehetne fenntartani a "kanyargás" helyett???
2016. okt. 17. 19:48
1/10 anonim válasza:
Mondjuk giroszkóppal, amit akár a hátsó kerékről is meg lehet hajtani, és az ülés alatt elhelyezni.
2/10 A kérdező kommentje:
ha egyenes kényszerpályán halad a bicikli akkor a sulypontot kellene a SIN jobb és baloldala között váltogatni kb fél másodpercenként. ez hogyan lenne megoldható?
2016. okt. 17. 22:46
3/10 anonim válasza:
Nem kellene, az csak egy lehetőség a sok közül. Egy másik lehetőség a giroszkóp alkalmazása, egy harmadik meg olyan kerékforma, amely nem csak a sín tetején gurul, hanem a sín felső részének az alján is (biztosan láttál már sínprofilt). Így ellentart a dőlésnek. Meg még sok más módon is megoldható, nem feltétlenül kell hozzá a súlyponttal variálni.
4/10 anonim válasza:
De ha már mindenáron a súlyponton akarsz variálni, akkor egy szögegyszerű megoldás: egy kormányra erősített, előrefelé álló rúd, aminek a végére egy súly van erősítve. A kormányszarv egy kötött pályás sínbiciklin úgyis csak arra lenne jó, hogy legyen mire könyökölnöd biciklizés közben. Így meg kedvedre tologathatnád a súlypontot jobbra-balra, ahogy a helyzet éppen megkívánja.
5/10 anonim válasza:
Csak ugye a kormányszarv mozgatását függetleníteni kell az első kerék mozgásától, de ezt igazán nem nagy ügy megoldani.
6/10 A kérdező kommentje:
Hát ez az ötlet nagyon érdekelne hogy megvalósítható-e a gyakorlatban?! ez megoldaná az egyhelyben-nemeldőlés problémáját is! HA MEGTUDOD csinálni a gyakorlatban is, akkor az rendkívül ÉRDEKELNE !!! azonnal szabadalmaztasd is !!!
2016. okt. 18. 09:35
7/10 anonim válasza:
Oké. És mire lenne ez jó? Ki a fene akarna ma kötött pályán biciklizni? Milyen előnyei lennének a "hagyományos" biciklikkel szemben? Ami ellensúlyozni tudná a tetemes hátrányait is?
8/10 anonim válasza:
Megvalósult ez már elég régóta: [link]
9/10 A kérdező kommentje:
magyarországon kb 100 olyan vasútvonal van amin nincs semmilyen forgalom de a sínek ott vannak kihasználatlanul. csak a háromkerekű megoldás amit mindenhol alkalmaznak nemtudom hogy megkerülhető lenne-e?
a giroszkópos stabilizálású jármű csak elmélet maradt soha nem valósult meg a gyakorlatban
2016. okt. 19. 07:03
10/10 A kérdező kommentje:
a gyartastrend.hu cikkre (link fentebb) jellemző hogy a sajtó bármilyen kamu parasztvakítást leírhat bűntetlenül soha senki nem kérte még őket számon az alaptalan és valótlan irományaikért, de az hogy mindezt "művelt mérnök" címen teszik hát az csodálatos !
2016. okt. 19. 07:20
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!