Tulajdonképpen miért nem lehet repülőn telefonálni?
Ket okbol:
a) nincs terero, mert az adotornyokat arra tervezik, hogy minel jobban a talafkozeleben adjak a jelet - folfele a vilagur fele csak veszteseg az esetek legnagyobb reszeben, es ki akarja fizetni azert a szamlat? Leginkabb senki.
b) Tulbiztositas. Rengeteg fele telefon van, es nem tudni pontosan, milyen interferencia lenne. Az esetek nagy reszeben valoszinuleg semmilyen, es semmilyen muszert nem zavarna be, de ugy vannak vele, hogy jobb biztosra menni, a hulye felhasznalok legnagyobb reszenek meg tippje sincs arorl, hoy az o eszkoze milyen frekvenciat hasznal - a legegyszerubb kivetel nelkul betiltani mindent, igy biztos nincs gond. Ha egy-ket ember emgszegi, az meg nem okoz problemat, ha egy repulonyi ember szegi meg, az mar okozHAT (csekely esellyel) problemat.
"Európában is lehet majd mobilozni a repülőn - 2013. november 14.
Az egyetlen megkötés, hogy a telefonokat már a terminálon repülős üzemmódba kell kapcsolni."
"Elektronikai felszerelések használata a fedélzeten
Utasaink minden Wizz Air járaton használhatnak hordozható elektronikus készülékeket, pl. mobiltelefont, elektronikuskönyv-olvasót, táblagépet. A vonatkozó szabályoknak megfelelően az ilyen eszközöket repülőgép-üzemmódban az utazás minden szakaszában használhatják utasaink. ..."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!