1988-ban lehetett valaki nemzetközi fuvarozó Németország és Franciaország között? (még egy kérdés lent)
Közép-Kelet Európában nem, de akkor már létezett a Camionnak egy nyugati érdekeltségű vállalata is, tudomásom szerint. Nagy protekció kellett hozzá, hogy valaki ott munkát kapjon. Ismereteim szerint Bécsben volt a székhelye.
A Camion az egész világon érdekelt volt, Közel-Kelet, Távol-Kelet, Nyugat Európa, Afrika.
"1988-ban lehetett valaki nemzetközi fuvarozó Németország és Franciaország között? "
A nyugati országokban - bármelyik országban-, bárki alapíthatott nemzetközi fuvarozó vállalatot, ha megvolt hozzá a tőkéje. Bármelyik országba szállíthatott, ha jól kiépítette az érdekeltségi köreit.
90 után fillérekért játszották át pl. a MÁV teherfuvarozó érdekeltségeit az osztrákoknak. Valakiik az elvtársak közül hatalmasat kaszáltak bele a saját zsebükbe. Olvass utána a MÁV Cargo ügynek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!