Kezdőoldal » Tudományok » Társadalomtudományok és bölcsészet » Vannak még Tatabányán gyárépül...

Vannak még Tatabányán gyárépületek, vagy azok maradványai?

Figyelt kérdés
Biciklitúrát tervezek a városba és szeretném az ipari szerkezetváltást dokumentálni (földrajztanár vagyok). Tudom, hogy számos ipari üzem működött a városban nagyjából a rendszerváltásig, de nem tudom, hogy ezeknek van-e még valamilyen maradványa, amelyek úgymond kívülről is láthatók. Arról találtam információt, hogy néhány gyárat leromboltak, de van esetleg olyan, ami még ma is látható? Akár használaton kívüli is. Ha van, címet is tudnátok írni?

dec. 31. 19:05
 1/4 anonim ***** válasza:
84%

A teljesség igénye nélkül (ezekkel vagyok kapcsolatban):

ASG Vízgép Kft.

ASG Gépgyártó Kft.

OTTO FUCHS Hungary Kft.

Grundfos Magyarország Gyártó Kft.

NATON Szerszámkészítő Kft.

A címek a honlapokon elérhetők.

dec. 31. 19:37
 2/4 MDaniel98 ***** válasza:
100%
Persze, ezeket nem mindig bontják el.
dec. 31. 20:14
 3/4 anonim ***** válasza:
85%
Ami a leglátványosabb az a két erőmű, amiből az egyik még működik , igaz már csak a távfűtést és a melegvizet adja. És átállították fatüzelésre. De vannak persze más kissebb maradványok is. Pl az egyes erőmű közelében a valamikori csillepálya egy kis része azt hiszem még látható. A kettes erőmű hűtőtava körül is vannak maradványok. Illetve némelyik akna épületeiből is vannak maradványok, bár ezek megtalálásához lehet hogy kell helyismeret...
tegnapelőtt 07:19
 4/4 anonim válasza:
85%
Én találkoztam elég sokkal mikor a környéket fedeztem fel, de ezek sokszor csak útmenti, erdőszéli maradványok voltak már a Tatabányáról kivezető erdei utakon. Bányászati és gyár, vár maradványok, de rengeteg természeti kincs is van.
tegnap 10:22

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu