Bevásárlóközpontokban miért cserélgetik 6 havonta a termékek helyét?
Például Tesco-ban tökéletesen megszokom mi hol van, majd összekeverik a termékeket és keresgélnem kell, megyek körbe mint egy agyalágyult.
Ezt miért van? Vásárlásösztönzés ugrik be valamiért így elsőre. De ha az, akkor hogy hat pszichikailag a vásárlásra ez?
Nagyjából igen, ahogy írod. A cél, hogy ne célirányosan szedd össze gyorsan azt, amit akarsz, hanem kénytelen legyél nézegelődni, olyan részlegekre is betérni, ahova másképp nem mennél.
A vevők egy jó részére jellemző az impulzusvásárlás. Ha van is "bevásárló listája", az akkor is csak egy alap, amin felül még spontán vesz ezt-azt, amit meglát. Minél hosszabban időzik a boltban, annál nagyobb eséllyel vesz olyat is, ami nem volt előre eltervezve.
“ A vevők egy jó részére jellemző az impulzusvásárlás. Ha van is "bevásárló listája", az akkor is csak egy alap, amin felül még spontán vesz ezt-azt, amit meglát. Minél hosszabban időzik a boltban, annál nagyobb eséllyel vesz olyat is, ami nem volt előre eltervezve.”
Tehát ezt azért csinálják mert van a vásárlóknak egy része akiken működik a trükk? Rajtam nem működik és ha én ha én vagyok még biztos vannak néhányan akiken nem. Tehát biztosan be kellett válnia ennek ha csinálják. Mármint bizonyítottan, számokban biztosan ezt levezették.
A nagy többségnél müködik, meglát valamit, ami feltétlen "kell" vagy "jó lenne" és már be is teszi a kocsiba.
Gyakorlatilag igen kevés az a vásárló, aki listával megy és csak azt veszi meg, ami ott van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!