Lehetséges, hogy a Facebook, Instagramm és közösségi média elterjesztése valójában egy szaporulat szabályozó stratégia?
A hazug élet amely az ilyen profilokból árad egyre nagyobb elvárásokat gerjeszt az ellenkező nem iránt amelynek következménye, hogy csak nagyon kevesen felelnek meg ezeknek az ideáloknak és csak nagyon kevesen lesznek kívánatosak egy párkapcsolatra, családalapításra.
Gondolt már valaki arra, hogy eképpen (is) akarjá csökkenteni a szaporulatot a család intézményének tönkretétele mellett?
A közösségi médiák célja: marketing célú kémkedés utánad, a te beleegyezéseddel, mi több aktív segítségeddel.
Kiposztolsz, megosztasz, lájkolsz egy csomó mindent. Hozzáférést biztosítasz a mobilod helyadataihoz, névjegyeihez, üzeneteidhez, a meglátogatott weboldalakhoz, stb.
Ezeket az adatokat, illetve az ezekből kikövetkeztethető információkat ingyen odaadód az adott oldalnak, majd az tovább értékesíti.
A piros pöttyös labdákat gyártó cég, aki megveszi a szükséges adatokat azelőtt tudni fogja, hogy te piros pöttyös labdát akarsz, hogy megfogalmazódna benned.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!