László Ervin professzortól mit kérdeznétek?





Olyasmit, hogy szerinte Robert Schumann mentális állapota mennyiben nyomta rá a bélyegét a késői műveire, vagy azt, hogy egyetért-e azzal, hogy Chopin Op.28. No.15 prelűdjét azonosítja az utókor esőcsepp-prelűdként, az esőcsepszerűen ismétlődő asz hangok miatt, miközben konkrét bizonyíték nincs az azonosságra, és Chopin mondhatni írtózott a természet ilyen jellegű zenei utánzásától. Esetleg azt, hogy mennyiben ért egyet azzal, mennyiben látja jónak, vagy rossznak, hogy a modern zenében a kiegyenlített hangolás lett az abszolút egyenuralkodó, és feláldoztuk az oktávon kívüli összes hangköz tisztaságát a hangnemek közötti egyszerű átjárhatóság kedvéért.
Szóval ilyesmiket, mert ehhez lehet, hogy még ért is, és hozzá tud fűzni valami értelmeset. Minden más témára ott az "avilágtitkai", a "mindenegybenblog", meg a Hihetetlen magazin, ha az agyamat akarom fárasztani sületlenségekkel, nem kell ehhez László úr.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!