Nagyon durva cikk a Titanicról, teljesen megváltozott amit eddig olvastam a Titanicrol, olvastátok már?
Első rész:
Második rész:
Utána néztem a srác megjelent anyagainak! Döbbenetes.
3: Eszeveszett sebesseggel vagott neki a nyari hajozasi utbonalnak.
- A 22,5 csomos sebesseg valoban olyan eszmeletlen sebesseg lett volna amikor a Lusitania es a Mauretania mar 24 25 csomos utazosebesseggel szeltek a habokat tobb eve? Nahat ez az allitas sem igaz. Holnap folyt kov.
4: A nagy sebesseg miatt, hiaba is jeleztek neki mas hajok, jeghegynek utkozott.
- jeghegy. Ez jo. Annak ellenere, hogy sok forras mindossze egy jeghegyrol ir, tudjuk hogy nem errol volt szo. Hiszen a hajok jelenteseibol kiderul, hogy a titanic es a Californian egy 72 km hosszu es 5 km szeles jegmezobe szaladt bele.
Nagyon fura ez a beszélgetés, mert én állítok valamit, te meg fogsz egy tök másik éllítást és azt cáfolod meg.
Sehol nem mondtam, hogy a legnagyobb hajó volt. De mindkettő baromi nagy hajó volt, amit nem lehett feltűnés nélkül össze-vissza rakosgatni szárazdokkokba.
Sehol nem mondtam, hogy több ezren integettek a parton. Azt mondtam, hogy egy olyan sérülés kijavításához több száz, akár ezer ember kellhetett, akik tudták, hogy épp az Olympicet javítják.
Sose mondtam, hogy a leggyorsabb volt.
Szóval ennek beszélgetésnek nins értelme egész addig, míg nem arra válaszolsz, amit én állítok, hanem minden egyébre.
Tehát.
Ismerve, hogy az Olympic elég nagy hajó volt. Ismerve, hogy milyen sérülést kapott. Bevitték egy szárazdokkba, felállványozták, a szárazdokknak biztos volt valami száma, de ezt nem tudjuk, legyen tehát "O dokk". Több száz munkás nekilát, pontosan tudják hogy ők épp az Olympic sérülését javítják az O dokkban. Ezután az Olympicet állításod szerint átkeresztelik és kiviszik, és mindez senkinek nem tűnik fel, aki ott dolgozott. Halomra ölték tán a munkásokat? Hogy lehet, hogy egyetlen levéltárosnak tűnik fel mindez, aki évtizedekkel később előáll a sztorivalm mert állítólag "lefizették"? Szerintem úgy, hogy levéltáros barátunk, ha egyáltalán létezik, öreg korára szeretne kicsit híres lenni, és mond ezt-azt.
Senki nem mondta, hogy a munkások nem tudtak róla, hogy az Olympic -ot javítják. Hiszen még fotó is van róla ahogy a munkások a sérülés mellett pózolnak. Az Olympic -ot nem titokban vitték a hajógyárba, nem erről van szó.Nem tudom láttál e már száraz dokkot, de ott a hajókat már egyáltalán nem kell felállványozni, maximum a javítás helyénél. HA megcserélték a két hajót, azt nyilván azután tették meg, miután az Olympic javítása befejeződött. Amúgy itt valóban elég nehéz értelmesen beszélgetni, mert szinte egy időben válaszolgatunk a másik levelére. A hivatalos állításokról szóló irományomat pedig azért kezdtem el, mert azt mondtad, arról nem említettem semmit. Csak próbáltam elmondani nagy vonalakban, hogy az amit jelenleg hivatalosan állítanak mennyire nem igaz. Szerintem vessünk fel egy kérdést és azt tárgyaljuk ki. De azért leírok még egy pontot. Tehát a jéghegynél tartottam.
5: A kapitány parancsot adott vörös vészrakéták fellövésére de a legénység jelentette, hogy csak fehér színű van. A kapitány parancsára egyesével lőtték fel őket addig amíg el nem fogytak majd jelentették a kapitánynak, hogy nincs több rakéta.
- A gond ez esetben az, hogy CAmeron -ék találtak a roncsmezőben egy egész láda rakétát amiből pontosan nyolc rakéta hiányzik. VAgyis annyi amennyit a tragédia idején fellőttek. A legszebb pedig, hogy volt benne vörös rakéta. ( Le is fotózták ) Most itt meg állok mert nincs értelme egymás mellett elbeszélni. HA gondolod reagálj erre, vagy vess fel egy újabb kérdést. ( De azért mégis jó beszélgetni. :)
Tehát te azt akarod mondani hogy a kapitány nem engedte fellőni a vöröseket? Vagy? ...
Nekem sántít mind a két történet, bár nem ez lenne az első biztosítási csalásos katasztrófa.
Visszakanyarodva a rakétás sztorihoz. Én már ültem süllyedő hajón. Sors furcsa iróniája, hetekkel később adták a tv-ben a Titanikos Dikapriós filmet. Azt az érzést nem lehet leírni. Mázlim csak az volt hogy a víz az én esetemben 20-22 fokos volt. De ha ott lettem volna a Titanic-on, és azt mondja a kapitány hogy csak a fehéreket lőhetem, a 4 fokos tengervíz meg csapkodja a bokám, én csaptam volna olyan tűzijátékot.... Semmi szükség tovább okoskodni, az elmúlt 100 évben annyi bőrt lehúztak már a történetről, hogy ha kiderülne Dikaprió mégis túlélte.. senkit sem érdekelne. Olyan ez mint a Biblia ellentmondásairól szóló könyvek. Ha 2000 év kevés volt a megdöntéséhez, akkor az én életemben már jó lesz az úgy ahogy van.
Azt látták ,hogy egyre kevesebb fény van a hajón, nyilván süllyedt és ahogy bukott a víz alá de messziről ez nem volt látható, azt hitték biztos elfordul a hajó.
A rádiós meg már aludt, letelt a szolgálata, így nem volt ,aki rádiózzon. Lefekvés előtt egyébként a jéghegyről szóló figyelmeztetést elküldte a Californian rádiósa a Titanicnak, csak épp a távírász az utasok privát üzeneteivel volt elfoglalva egy messze lévő rádióállomást befogva és leugatta, hogy kussolj, Cape Race-el beszélek. Azután küldte ki, hogy a Californian kapitánya úgy döntött megállnak és csak reggel mennek tovább, sok a jéghegy, biztonságosabb ha csak reggel kerülik ki őket, mikor már világos van.
És igen eszeveszett tempóval ment a Titanic, mivel menetrend szerint csak úgy érhetett oda ha nem lassít le és legrövidebb nyári útvonalon megy. Való igaz ment arra más hajó is, de nem siettek a Californian meg is állt, akiknek volt eszük azok meg délről megkerülték a jégmezőt tudott dolog volt, hogy akkoriban arrafelé vannak jéghegyek. A Titanicon a matrózoknak meg nem volt távcsövük sem ,mert egy bezárt szekrényben volt az összes és a tiszt, akinél a kulcsok voltak még Southsamptonban leszállt a hajóról. A szekrényt meg nem törték fel, mert csak, minek az pár napot kibírnak távcső nélkül, majd veszünk New Yorkban újakat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!