Milyen szöveggel elfogadható egy petíció? Iskolában tanárt le szeretnénk váltani.
Ha 1,5 éve tanuljátok (tanítják akárhogy) a németet és semmit sem tud senki az osztályból az nem csak a tanár hibája.
Nem a petíció szövegén kellene gondolkodni, hanem azon mi az amit meg tudtok tanulni ha gyatra is az oktatás.
Nem a petíció a megfelelő reakció. Biztosan akad a szülők között olyan, aki képes átlátni a problémát, és van tárgyalási gyakorlata. Hozzátok képbe őt (őket) úgy, hogy a saját szavaitokkal sok sok példát mondtok el az órákról. Olyanokat, ami zavar titeket, olyant is, amit esetleg jónak tartotok. És ez a szülő beszéljen az igazgatóval.
Ha tanulni akartok, a problémát orvosoljátok, ne a tanárt akarjátok kikezdeni. Ehhez higgadt és objektív érvelés kell, ezt pedig nem lehet ezen a fórumon megtanulni. Ez első keresztkérdés belezavarna. Ezért fontos egy tárgyalási gyakorlattal rendelkező szülő. Ennek a szülőnek a meggyőzése és felkészítése a ti feladatotok.
(lehet, hogy nincs kellő kapacitás, lehet, hogy a tanárnak nem tudásbeli, hanem mentális problémái vannak, és még sok más is lehet, amiről nem tudtok - ezért szükséges előbb beszélgetéssel tisztázni a háttér okokat, majd esetleg megoldást javasolni)
A lepontozásból azt gondolom, elég sok magárt "tanárnak" nevező egyén látogatja az oldalt, akik szintén szembesültek már a saját inkompetenciájukkal, és ezt nem bírta elviselni az egójuk.
Szerintem amit mondtam, teljesen logikus, és statisztikailag helytálló, vagyis ha egy osztály egyik fele feltűnően rosszabbul teljesít egy tantárgyból, mint a másik, az valószínűleg nem azért van, mert abba a felébe véletlenül csupa rossz képességű tanulót válogattak össze. Egy 30 fős osztály esetén ennek a valószínűsége 1:2^15 lenne, ami kb 1:100000.
Tehát aki engem lepontozott, az a valószínűségszámítás szabályait és a logikát pontozta le, de én inkább azt mondanám, a saját szakmai és emberi kvalitásait.
Az a baj, hogy nagyon sok ilyen tanár van. Annak idején én is többnyire ilyenekkel szembesültem, a tanáraim 10-20%-áról mondhatom el, hogy alkalmas volt a pályára.
És ezért nem értem, amikor az igen tisztelt pedagógus társadalom hisztizik, hogy nincs megbecsülve, keveset keres stb. Mert előbb teljesíteni kéne, és csak utána követelőzni.
Most pedig lehet megint lepontozni, és minősíteni saját magatokat :)
Kedves #7. Nem pontozlak sehová, csak megállapítom, hogy válaszod a sematikus gondolkodás mintapéldája. Persze hogy van alapja a tanári kvalitások eltérésének a kérdező esetében. Csak ennek sok oka lehet, ennyi információból vagdalkozni viszont könnyű. Az egyébként tényleg egyre gyengébb minőségű tanári kar kontraszelekcióból következő állapotának megváltoztatására nem az a módszer a megfelelő, amit javasolsz: tessék előbb teljesíteni...
Viszont legalább semmi köze a kérdező alapproblémájához, és főleg nem segít neki. Inkább a #6-os választ ajánlanám a kérdező figyelmébe. Bár úgy látom, már nem olvassa a válaszokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!