A csapágylehúzó két körömmel rendelkezik, amely a külső gyűrűkhöz csatlakoztatandók. A lehúzó közepén pedig egy csavar van, ami a tengelyhez megy. A Csavart behajtva a gyűrűt a körmök lehúzzák.
Az emelőelv valóban itt is érvényesül, amit az előző válaszoló ír, ez a csavar menetemelkedésével van összefüggésben.
Van 3 karmos is.
Kb. úgy, mint mikor egy fekvő kövér emberről akarod lehúzni az úszógumit, és ehhez a vállán támasztod meg a lábad.
:)
"A csapágylehúzó két körömmel rendelkezik, amely a külső gyűrűkhöz csatlakoztatandók"
Ezzel kapcsolatban kérdezném: nem lenne jobb a belső gyűrűt húzni, - ha lehetséges, - a csapágyat megkímélni a tönkre tételtől, nagyobb erőszükséglet esetén?
Tisztelt #6, jogos a fölvetésed. Lehetne gyártani ilyen jellegű lehúzóeszközöket, bár ott mélyebbre nyúló gyűrűk legyűrtása szükséges, amely egyértelműen plusz kültségként mutatkozik.
Az ipari gyakorlatban a #7 válasza mérvadó, általában akkor húzzúk le csapágyat, ha az amúgy is hibás. Bár tudnék ellenpéldát is mondani, ez a gépipar csak tördékét tenné ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!