Nagy Rotor Motor. Hol a hiba a tervben? www.nagyrotormotor.com
A termodinamika törvényeit meg lehet szegni ezzel a motorral, 100%-os hatásfokot elérve?
A feltaláló még azt is állitja hogy 10%-ra csökken a fogyasztás, ez szerintem lehetetlen. Voltak régebben is rotácios motor tervek de egy sem vált be a gyakorlatban.
Én beszéltem a feltalálóval, csak annyit írok "ez van!"
Viszont kíváncsi lennék két motorral kapcsolatos véleményre,
Nagy Zoltán, gömbmotor,
és FDRM motor!
Mindkettő magyar találmány, talán ez a bajuk, vagy az hogy a Mazda minden motor szabadalmat felülír!!! (harmadik szint, senki sem tudja mi az!!!!)
Ez a kérdés miért van még mindig a tudományokban?
Vagy a pár évenkénti 3 kattintás még ezt is megéri?
Úgy tünik, itt még van élet!!!!! Közben kis repülők zuhannak le és talán nem véletlen, hanem súlyos nem értés okán, a pécsi akkus repülőgép gyár avatásán, két berepülő pilóta halt meg, mert nem értettek hozzá és nem figyelmeztette Őket senki, hogy az akku, nem úgy működik mint a benzin!!!!!Egy liter benzin még képes annyi energiát létrehozni, amivel le lehet szállni, de félig lemerült akkuval már nem!!!!!!!
Rotor-motor? Olvasom, hogy még fejleszteni kellene, de meggyőződésem, egy
hatás-ellenhatás nélküli motorban(?), nem születik annyi energia, hogy terhelni lehessen, nem véletlen, hogy a motorokban, az összesűrített robbanóelegyet használják, nyilván ez veszteség, de több hasznot hoz, ahol
ezt a "KIS" veszteséget el kell viselni"!!!! Sajnos a fizika szabályait be kell tartani!!! Gépjármű szakon végzett egyetemista mondta;"A motor
teljesítménye, a motor súlyától függ!!!" Ha ez igaz lenne, akkor egy 5 LE
motort, elég lenne beönteni 100 q-ás betonba, hogy erősebb legyen?
De jó lenne!!!!! Persze ez lehetetlen, viszont vannak olyan megoldások, azaz lennének, ha valaki picit többet foglalkozna, a motorok működésével!!!!! Surányi hosszú idő után bevallotta, neki ezt kellett írni a Wankel motorról és még ma is vannak akik hisznek a csodában, hogy XVII
századi tűzoltó szivattyúból, valaha lesz normális motor!!!! (Azzal, hogy
két gyertyát raktak bele, olyan mint egy rossz hatásfokú kisérlet!!),
mint egy rotor-motor!!!!!!!
Kiállításokon mondtam, had forgassam meg, a dugattyúval a főtengelyt?
Nem lehet mert az titok, állítólag szabadalom(?)!!!
SZABADALOM; két motort ismerek, mindkettő magyar szabadalom volt (vagy még ma is az?), ezt a kettőt meglehet forgatni a "dugattyúval", úgy hogy a főtengely forogjon, minimális energiával!!!! Mind a kettő sűrít, mint a hagyományos motorok, de ha nagyobb veszteséggel is, de hajtani lényegesen nagyobb energiával tudnak, van egy pici hiba, a Mazda engedélye nélkül egyik sem gyártható!!! Szerbiában a tolmács azt mondta a feltalálónak,
"ha odaadod kinyírunk"!!!! (azt hiszem érthető!!!) Készült egy prototipus,
a három kilónál kisebb, 1000 cm3, 10 hengeres motort villás targoncával
szállították, a méhtelepen 2500Ft adtak érte!!!! A gömbmotor nem tudom hol tart? A neten mind a kettő megtalálható!!!(egyenlőre!!)
Nagy Zoltán féle GÖMB-motor, valamint a Bereczk féle FDRM motor!!!!!
Kíváncsi lennék a véleményükre?
Mielőtt nekiugranék ennek a cikknek, néhány részletre felhívnám a figyelmet, mert akik hozzászólnak valamihez és felhívják rá a figyelmet, hogy valójában nem értenek hozzá, teljesen felesleges, hisz a hozzászólásból tökéletesen megtudható, hogy HOZZÁÉRTŐ, LAIKUS, vagy KÓKLER, ezt majd egy KÓKLER,
egy LAIKUS, vagy egy HOZZÁ NEM ÉRTŐ fogja eldönteni!!!!
Nézzük, miért nem hozzáértő a ROTOR-MOTOR feltalálója, mert felrúg olyan törvényszerűségeket, amiknek egy motor elkészítéséhez szükség lenne!!!
Miért laikus? Mert még csak fáradtságot sem vesz esetleges ismeret
hiányosságainak megismerésére! Aztán formába önt egy olyan dolgot, ami mindent felrúgva, úgy ad elő, mintha a téma legjobb szakértője lenne és
erről másokat is meg
akar győzni, vagy meg is győz, Ő a KÓKLER!!!!!!
Nézzünk egy egyszerű példát, ha nekitámaszkodunk a falnak, nem használtunk energiát, viszont a fal már amúgy is kidőlt volna, ezt kevesebb energiával megtehettük!!!! Nézzünk egy másik példát, a repülőgépek motorja, temérdek levegőt szív be, összesűríti, égetéssel felmelegíti, majd hátrafelé kinyomja, növeli elől a szívó hatást, hátrafelé a toló hatást, tehát munkát végez, nem kevés energiával!!!!!
Lényeges szempont, mindég annyi energiát termeljünk a hordozóból, amennyire szükségünk van, a több, vagy a kevesebb egyformán káros!!!
Ha valaki motort tervez, néhány ismeretre szükség lenne, a Wankel motorral
foglalkozóknak is, mert ott sincs minden rendben, kíváncsi vagyok hogyan fejlesztik tovább??? Érti-e a működését aki magyarázza, vagy foglalkozik vele???
A rotor-motor ezt úgy oldja meg, hogy egy lapátot forgat és a csekély energia, normál nyomású térben árad szét, tehát minimális energia hasznosul, míg egy jól záró térben sokkal hatékonyabb lenne!!!!!
Tehát a sűrítő teret, egy motorból sem lehet kihagyni!!!!!
Nézzük mi történik sűrítéskor? A nyomás, fokozza a hőt, márpedig az éghető anyagot meg kell gyújtani, erre alkalmas a szikra, de egy hideg motor nehezebben gyújtható be, ezt az autónál is tapasztalhatjuk, nem indul hidegen olyan könnyen, mint melegen!!!! Ha a meggyújtásra szánt anyag, gáz halmazállapotú, könnyebben gyullad, mert összenyomható és ennek hatására melegszik, már öngyulladással, vagy szikrával is meggyullad, a láng terjedése is gyorsabb!!!! Ez lényeges dolog a motoroknál, a fordulatszám emelése szempontjából!!!!
Nézzük egy kazán működését, a szén, gyulladása lassú, korom és füst keletkezik, jobb a hatásfoka, ha előbb elgázosítjuk, hidrogén segítségével elégetjük, tiszta égéssel, a motorban ez nehezebben állítható elő, ezért
a katalizátorban pocsékolják el a hőenergiát, valamint a hűtőben!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!