Működhet a mágnes motor? Lehet többlet energiát termelni mágnessel?
Kedves utolsó,
Sajnos te is csak egyike vagy az utolsó nagyot mondóknak :D
Elismételem még egyszer: ahhoz, hogy az a fránya elektron megmozduljon, ahhoz energiát, munkát kell befektetni. A mágnessel annyi energiát lehet lehet nyerni, amennyit befektettünk, miközben a benne lévő elemi mágneseket egy irányba fordítottuk (mínusz a menet közben fellépő súrlódások). Ez akkor is úgy van, ha megfeszülsz, és mindenkit hazugnak nevezel. A Perendev-motor is ezért nem működik. Ha a mágneseket folyamatosan egymással szembe fordítod, pláne mozgatod, akkor olyan gyönyörűen elveszítik a mágnesességüket, mint a szél. Egy kis ideig fog futni, aztán mágnes helyett lesz natúr fémdarabod, amit újra fel kell mágnesezni.
Te meg a szokásos ködösítés szöveget adod elő :) Te már láttál ilyet, de természetesen nem mondod meg hol, azt se, hogyan működik, mert különben jaj lesz.
Csak ha már több ezer helyen van ilyen, több ezren feltalálták, ennyi embert, pláne az internet korában, lehetetlen eltüntetni :)
"Nem fogom elárulni sem a céget aki gyártja, sem azt, hogy én hogyan találtam, és most itt dolgozom. Ez a cég sem hirdeti magát sehol, és nem verjük nagy dobra mit is csinálunk pontosan."
Áruld már el nekem, hogyan is működik, működhet egy olyan cég, aki gyakorlatilag titkolja mit is gyárt, telepít, működtet. Egyáltalán hogy válik ügyfelévé akárki? És ugyan miért is nem motiválja a hatalmas nyereség, hiszen egy ilyen állítólagos rendszeren milliárdokat lehetne kaszálni.
Jó hülyének nézni az embereket ? :)
"Én külföldön ezek telepítésével foglalkozom...
...Nekem 5 évembe telt mire, nemcsak felnyitották a szemem, hanem kutattam a létezését, manapság a tengerentúlon is rengeteg működőképes van belőle...
...Olyan mágnesmotorokat telepítünk, aminek csak a megindításához szükséges külső hálózati energiaforrás, utána a berendezés önműködővé válik...
... 20 kW-ot termelő mágnesmotor 3 fázisú, és egy 750 wattos motor hajtja 120-as percenkénti fordulattal. Nagyon csendes, és a kimeneti teljesítménye így 19200 Watt körül van óránként...
... Csapágy az egyedüli ami kopik benne szinte. Telepítések után 2-3 évig nem is kell hozzányúlni szinte, és a nap 24 órájában képes 19200 Wattot termelni óránként!"
Én ezt továbbra se hiszem el, de rendben van, vegyük komolyra a dolgot! Ha a fenti idézet igaz, hajlandó vagyok neked 10 millió Ft-ot fizetni! Elég, ha egyetlen olyan ügyfelet bemutatsz aki igazolja a közüzemi számláinak "0" értékével, hogy a teljes háztartása ilyen szerkezetről üzemel, illetőleg elég megmutatnod egyetlen olyan 750W teljesítményű motorral meghajtott generátort, ami termel 750W feletti teljesítményt... Te is letétbe helyezel egy nagyobb összeget, és ha igazad van Te viszed a pénzemet, ha nekem van igazam én viszem a te pénzedet. Minden más csak szájtépés, és felesleges ...
Várom a jelentkezésed és mehetünk közjegyzőhöz...
Titak, nem is kell hozzá komment :)
Az első egy szokásos hoax, kismillió verzióban láttuk már. De ha nem hiszed, próbáld ki - nem fog működni :)
A második pedig a híres perendev-motor, ami így tényleg működik. Csak éppen elfelejtik megmutatni a következő időszakot (ami a mágnesek erejétől függően percek/órák kérdése), amikor le is áll, mert a mágnesek a folyamatosan váltakozó ellentétes irányú mágneses mezőben elvesztik a mágnesességüket, így a motor gyakorlati haszna az, hogy méregdrága erős mágneseket alakít fémdarabokká :) Energiát ebből sem lehet nyerni - ugyanis a fémeket elősször nem kevés energia befektetéssel mágnessé kell alakítani
21-22-es válaszoló:
Semmi baj, én sem hittem el évekkel ezelőtt.
Nem hittem el, hogy működik, és én tényleg nem vetítettem !!!
Léteznek olyan "áramfejlesztők", amit nem is gondoltok, hogy létezik.
Egy a lényeg a mai világunkat a fosszilis energiahordozók hajtják meg, a nagy olaj és gázipari cégeknek, illetve azok vezetői, tulajdonosai számára nagy érvágás lenne, ha a sok sok tervrajzot, amit eddig a felfedezők készítettek egyszer csak mindenki számára elérhetővé válnának. Ezen monopol helyzet ami manapság is él teljesen megszűnne. Gondolom azt mondanom sem kell, hogy 3 nagy piac van a bolygónkon, ez pedig a fegyvergyártás, az olaj- és gázkitermelés, és a gyógyszergyártás, mindegyiket megvédik, ha veszélybe kerül, ha kell véráldozattal.
Azt, hogy tűnnek el az emberek ha valaki valamit bemutat, én inkább tartok tőle és nem árulok el többet. Egy nagyon jó példa a durranógázos (vízzel működő autó) feltalálója és az autó tervei is eltűntek villámgyorsan a 60-as 70-es évek környékén ...
Én per pillanat építkezem itt M.O.-on, és be is fogok rakni egy ilyen mágnes motort, felőlem lerakhatjuk a 10-10 millió Ft-ot az asztalra, nem kell itt közjegyző, és megmutathatom működés közben a berendezést.
Eltűntek a hidrogén-meghajtású autók? Tényleg? Bármelyik autógyár szívesen megcsinálja neked, ha akarod, sőt, vannak is olyan hibridek, amik hidrogén-cellákat használnak. Aham, tényleg eltüntették a tervezőket :D De tovább megyek - az űrkutatásban teljesen hétköznapi energia-előállítás a hidrogén cella, sőt, mobiltelefont is terveztek már (egyedi megrendelésre a japánok le is gyártják szívesen) ami hidrogén-cellás aksival üzemel :)
A hidrogénnel teljesen más a probléma. Ebből is látszik, hogy hírből sem értesz ehhez a témához :)
A hidrogén ugyanis a benzinhez képest rendkívül kevés energiát hordoz azonos térfogatban. Ezenkívül sokkal-sokkal veszélyesebb tárolni is. A benzint beöntöd egy tartályba, és annyi. A hidrogént egy nagyon erős, magasnyomású tartályban kell tárolni, különben nem tudsz eleget magaddal vinni. Ha egy benzintartály megsérül, homokkal fel lehet itatni a kifolyt benzint (de akár a tartályból ki is lehet szivattyúzni gyorsan), és sokkal kevésbé robbanásveszélyes. Ha a hidrogéntartály megsérül, az önmagában felrobban a túlnyomás miatt.
Sőt, ezenkívül a benzin egy jó dolog, hiszen ugyan párolog, de a műanyag már megállítja, hiszen tekintélyes méretűek a molekuláik. A hidrogén esetében viszont alig van olyan anyag, ami a folyamatos szivárgást meg tudná állítani (igazán semmilyen nincsen, lévén a hidrogén molekula kvázi mindenen átmegy - így csak olyan anyag van, ami lassítja a szivárgást...) Hadd ne meséljem el neked, milyen kellemes dolog, ha robbanómotor közelében folyamatosan szivárog egy rendkívül robbanásveszélyes gáz :)
Sőt, hogy még jobban elképesszelek - tudod te, jelenleg miből állítják elő a hidrogént gazdaságosan? Bezony, olajból. Ugyanis a víz elektrolízise brutális energiaigényt igényel. Csak Budapest autósai hidrogénkocsikkal Paks teljes teljesítményét felemésztenék a vízbontáshoz. Egy New York méretű nagyvároshoz 10-15 Paks méretű atomerőmű kéne. Tehát az olajlobbinak teljesen megérné ha hidrogént adna el, hiszen onnantól kezdve még több olajra lenne kereslet, mert még a turbó zöldek is leállnának az ellen kampánnyal :)
De hiába lenne ez jó technika, ugyanis a tárolás, és kellő energiakinyerést nem oldaná meg. Egy átlagos kocsi 20KWh teljesítményt ad le benzint elégetve. Ergo, tökéletes vízbontást feltételezve is legalább ugyanannyi energiát kell felhasználni a hidrogén előállításához. Hadd ne mondjam, hogy ez azért brutális energiamennyiség... De te természetesen ezt tudod, hiszen az energiabusinessben vagy érdekelt :)
De én természetesen hiszek neked - szóval, gyanítom ez egy szupertitkos találmány, ami neked van, de annyit árulj el: honnan vonod el az energiát ahhoz, hogy az elektronok a helyileg legalacsonyabb energiaszintjükről hajlandóak legyenek elmozdulni? :)
Ez meg egy tipikus "eddig félrebeszéltem, és nem tudok bizonyítani" típusú válasz volt.
Youtube-on tobzódik a hamis videó, mégis minek nézzem meg őket?
Én csak nemes egyszerűséggel arra kértem választ, hogy minek az energiáját csapolja meg arra, hogy az elektronok arrébb mozduljanak? Azt azért csak nem állítod, hogy az elektron pusztán rendes akar lenni, és az aktuális legstabilabb pozíciójából kimozdul, mert te szépen kéred? :)
Sir Butcher, szerintem is, te egy tipikus karbatett kezű mindent tudó vagy. Igen, ez jellemző volt mindig is a tudós világra: bármelyik korban is vagyunk, azt hiszik, már mindent ismernek... öröm nézni, ahogy agymosottak, vagy csak félreinformált emberek védenek egy mára nyilvánvalóan kapzsi, és gyilkos rendszert. Ennek a rendszernek a haszonélvezői írták a fizika könyvet, ők diktálják mit és hogyan tanulj, ők tartják kézben a szabadalmakat, és a pénzforrásokat. mindez arra való, hogy ne változzon semmi, hogy mindig legyenek olyanok, mint te, és visszahúzzák a másképpen gondolkodókat.
az internet tele van információval, videókkal is, de persze egytől egyig Spielberg látvány-effect stúdiója forgatta az emberek megvezetése céljából.
hidrogénüzemű jármű? még egy próbálkozás a benzin helyett, amit természetesen a gyártók is preferálnak, hiszen a jövőben majd a hidrogént is elő kell állítania valakinek... alapvetően tévút. ha kicsit is széttárnád a karod, levennéd a szemellenződ, akkor tudhatnád, hogy az akkuról működő elektromos autók már a belső égésű motorok előtt is nagyobb hatásfokkal üzemeltek. csak aztán kinyirták. szó szerint. ilyet már nem rendelhetsz a General Motors-tól, pedig annó gyártották. Ha nem nyirják ki a technológiát, párositva a napelemmel, esetleg valamilyen más elektromos energiát termelő eszközzel, már ki tudja hol tartana. (persze van, és vahatsz te is ilyen autót, jó pár tíz milláért legyártják biztosan, de ne is álmodj teljesitményről) persze abban nincs nagy haszon kulcs, igy nem is lesz. Az igyenenergia sem kifizetődő az olajvállalatoknak, igy az sem lesz.
nem kifizetődő, ha alternativ tudományokat kutatsz, nem kifizetődő, ha felfedezed a rák ellenszerét, és az sem, hogy különbséget tudj tenni a kondenzcsík, vagy más tartalmú csíkok között.
Akkus autó is kapható, sőt, Pesten az Elmű is több, jelenleg ingyenesen használható töltő telepet működtet. Minden bizonnyal azért csináltak ilyen "kutakat", mert tudták, hogy úgysincs ilyen autó. Vagy mégis? Hopp, hiszen van, sőt, kereskedelmi forgalomban kapható is. De mivel én egy szemellenzős idióta vagyok, aki nem tud az elektromos autók létezéséről, sőt, mivel ilyet nem is gyártanak, itt egy origós cikk:
Itt se az autó, vagy a motor drága - hanem az aksi. Az elektromotorról mindenki tudja, hogy jó hatásfokú - hallottál már a troliról-vonatról-villamosról-metróról? Ezek mind-mind elektromos motorral üzemelnek - nem véletlenül. Csak mivel az akkumulátorok baromi drágák, és cserébe a kapacitásuk közel sem tökéletes, így jelenleg leginkább a kötöttpályás járműveknél használható.
A napelem is szép, meg jó dolog, de sajnos a hatásfoka pocsék - cserébe viszont meglehetősen költséges, és nem kicsit környezetszennyező az előállításuk. Nem véletlenül Kínában gyártják a legtöbbet - ott aztán nem foglalkoznak ilyen "badarságokkal", mint a környezet védelme... Cserébe a zöld európai nyugodtan használja a napelemet, mert azzal nem ártott a környezetnek. Hát, Európában éppen akkor nem...
De árulj el valamit. Ha az olaj és egyéb lobbi írja a fizika könyvet, akkor mégis miért van az, hogy amikor egyetemen, bárhol elvégzünk egy kísérletet, az ugyanazt az eredmény adja? Miért van az, hogy a mágnes mégis elveszti az erejét?
De mondok jobbat. Nem éri meg előállítani a rák ellenszerét? Akkor miért van az, hogy innen-onnan röppennek fel hírek, hogyha az ellenszer nincs is meg, de azért haladnak az áttörésekkel? Ha valaki találna egy technikát, ami egy ilyen rendkívül összetett betegségre, mint a rák, gyógymódot jelentene, az az ember (/kutatócsoport) a világ legismertebb, legelismertebb (és leggazdagabb) emberei között találná magát.
A chemtrail-es összeesküvés elméletedre meg már nem is mondok semmit. Vicces lenne, de lévén egy rakat ember benyeli, így inkább szomorú, hogy a 21. században még itt tartunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!