Mekkora lyuk nem számít még egy belső gumin?
Szelep nem lenne gond, amikor ugyanolyan az autónál is, de azt sokkal ritkábban kell pumpálni, mint a kerékpárt. Lezárhatod fémsapkával is, ami nagyon jól tömít, nem a műanyag vacakot kell rátenni.
Vagy kerékpárhoz kapható francia szeleppel is (Presta), ami rá is húzható.
Nem a szelep miatt ereszt a kerékpár, hanem a gyenge minőségű gumi miatt, illetve a belső-külső találkozó felüleinek súrlódása sem használ neki.
Ezért is jobb valószínűleg az autók belső nélküli megoldása, noha kerékpár is van már ilyen.
Célszerű belsőbe defektjavító spray-t fújni, ami a kis pórusokat elzárja.
Vagy valami márkás belsőt, esetleg az Aliexpressen található újabb fajta belsőt kipróbálni, ami már más anyagból van, de nem tudom, hogy tényleg jobb-e.
A gumi egy féligáteresztő anyag - tehát alapból lyukacsos - de ha a kerékpárod kéthavonta leereszt, akkor vegyél új gumit rá, mert megéri!
A szelepekkel ritkán van gond, mert ott kicsi a diffúziót lehetővé tevő keresztmetszet, és a selejtes szelep a nyálteszten is gyorsan kibukik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!