Mennyibe kerülne manapság egy egyszemélyes gépkocsi ?
#6 es megis minek? Hogy tomegkozlekedes helyett egyesevel uljenek autoba? Vagy mindenki tartson otthon ketto ilyet, vagy egy 'normalis' autot elmenni vasarolni meg nyaralni plusz egy ketszemelyest? Esku nem ertem mit akarsz ebbol kihozni, az otleted nem jo, az autogyartok se kapkodnak erte, nem veletlenul. Minel kisebb egy auto, aranyaiban annal dragabb mert pl. a gyurodesi zonakat nem lehet lesporolni, a motor sem a benne levo femtol draga hanem a munkaoraktol meg a fejlesztesi koltsegektol.
A Smartokon pl. annak ellenere h. k..vadragan arultak ujonnan, valami 2500-3000 euro kozotti vesztesege volt a Mercedesnek es csakis a kibocsatasi kvota miatt arultak evekig.
"lecsökkentve a dugókat"
Ezt mondjuk én sem teljesen értem, hogyan csökkentené ez a dugókat.
Közlekedésbiztonsági okokból is problémás. Mivel a tengelytáv lecsökken, ill. a geometriai méretek a magasság kivételével, ezért sokkal instabilabb lenne, nem tudná garantálni a menetbiztonságot. Az uthibákra is érzékenyen reagálhat egy ilyen, esetleg egy karambolról még nem is beszélve, a többi "normál autó" ehhez képest már-már közelíti a kamion nagyságrendet.
Szigorúan belvárosban, korlátozott sebességig lenne csak használható (ezt a korábban belinkelt Renault példány paraméterei is alátámasztják) így lényegében az univerzális felhasználás lehetősége csorbát szenved, márpedig az emberek nagyrésze a gépjárművekkel szemben meglehetősen széles tartományban mozgó, legkülönbözőbb igényeket támasztják.
A belvárosi dugók tudatosabb gépkocsihasználattal lennének csökkenthetőek, ill. az autósforgalom külvárosba való terelésével, preferálva a tömegközlekedést, ezt Prágában pl. már meg is oldották.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!