Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Mit kéne csináljak az elektrom...

Mit kéne csináljak az elektromos gitárral vagy erősitőmmel?

Figyelt kérdés
Nagyon kezdő vagyok még az elektromos gitárban,nem rég vettem egy Storm fekete-fehér kezdő gitárt ami solora egész jónak hangzik szerintem de a felső három húr,az E,A,D nem hangzik olyanhogy is mondjam,durván(vagy nem zúz annyira) mint ahogy látom más videókból,tudom nagyon fura a megfogalmazásom,az erősitővel kéne kezdjek valamit vagy még ezzel a kezdő gitárral ne reménykedjek a rythm gitár világában?

2018. dec. 17. 21:01
1 2
 11/20 Waff ***** válasza:

Kezdőnek 13as húrt ajánlani? Meg vagy te húzatva....

Basszusgitárra capo...?

2018. dec. 19. 12:17
 12/20 anonim ***** válasza:

A capo azért kell mert, ugye a basszusgitárnál elég nagyok a távolságok, és kényelmesebb 2 bundal magasabban játszani. Az üres húrok meg kellenek. 5 húros egyébként.

A 13 as húrokkal kezdőként, viszont tényleg nem értem, hogy mi a gond. Szimpla ízlés kérdése. Lehet, hogy valakinek jobb érzés vastagabb húrokon játszani. Én pl 10 évesen kezdtem zeneiskolába basszusgitáron, aminek ugye jóval vastagabbak a húrjai, és nem emlékszem rá, hogy különösebb gondjaim voltak belőle.

2018. dec. 19. 17:39
 13/20 kojee ***** válasza:

Mint ahogy írták már, a palm muting technikát gyakorold, mert ez egy alap, hogy tudd csinálni, főleg a metal különböző fajtáiban. Meg az is, hogy látatlanban (hallatlanban) nehéz megállapítani, hogy mi az ami neked nem tetszik, vagy rosszul csinálod, vagy állítani kéne pl. az erősítőn. Valamint az elég csalóka tud lenni az ilyen-olyan cover videókban, hogy egy egész zenekarnyi hangszer szólal meg. Tehát, a te gitárhangzásod is valószínűleg másképpen hat, ha van még mellette 2-3 sávnyi ugyan olyan gitár, meg basszus, meg dob, meg ének... Pl.: https://www.youtube.com/watch?v=be9oMgWXC3g