Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Gitárkombó vagy PC?

Gitárkombó vagy PC?

Figyelt kérdés
jöhetnek az érvek mi miért jobb :D

2015. okt. 11. 11:20
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
bocsi azt elfelejtettem megemlíiteni hogy amatőr vagyok és most lenne az első elektromos gitárom
2015. okt. 11. 11:23
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Ha nincs pénzed kombóra, jó lehet elöször a pc is, legelöször én is azon játszottam de nagyon rossz volt a hang, (igaz alaplai hangkártyám van) ezért vettem egy gyakorló kombót. Viszont a ha magasabb árkategoriában nézzük, én akkor is a a kombót ajánlom, pc-vel tuti nem állnék ki koncertezni, persze ha jók a komponensek akkor pc-vel is jó soundokat lehet elérni.
2015. okt. 11. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
köszi de azért még jöhetnek az érvek valakit meg kell győznöm :D
2015. okt. 11. 11:52
 4/11 anonim ***** válasza:
Igaza van a kettesnek. Egy PC-vel nem állhatsz ki koncertezni. Ezek a digitális sz* r megoldások soha nem fogják túlszárnyalni egy profi analóg, esetleg csöves erősítő hangzását. Megközelítheti, leutánozhatja, de ugyanolyan soha nem lesz. Tudom, mert használtam már a gépemet, mint erősítőt (illetve szoktam is mai napig, de csak felvételekre), van modellezős kombóm itthon gyakorlásra...
2015. okt. 11. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
90%

hát alap beépített hangkártyával nem fog jól működni, de ha pl veszel külső hangkártyát akkor akkor azon keresztül már használhatod.

Az meg elég hülye érv a kombó mellett hogy azzal tud koncertezni... egyrészt mondta is hogy kezdő másrészt meg egy olyan kombó amivel koncertezni lehetne nem éppen számít gyakorló kombónak

2015. okt. 11. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat! :D
2015. okt. 11. 12:39
 7/11 anonim ***** válasza:

Ha van elég hangerő a PC hangszóróiban akkor jobba nmegér szerintem.

Csak 2 program: MiniHost és FA36_Full