Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Teljesen kezdő vagyok és...

Teljesen kezdő vagyok és használt gitárt szeretnék venni. Mire figyeljek?

Figyelt kérdés
Fém- vagy nylon-húros legyen? Ha megpengetem mire figyeljek, vagy így abszolút kezdőként annyira úgysem tűnne fel nekem semmi ha nem stimmel valami a hangjával? Várom a tippeket!

2014. nov. 13. 12:08
 1/8 anonim ***** válasza:

Igazából igen, úgy sem tudod mit kell nézni, hallani, érezni, írhat bárki bármit.

A legjobb, amit tehetsz, hogy vásárláskor viszel magaddal valakit, aki ért hozzá (és nem csak azt állítja magáról, mert ilyen jóval több van).

2014. nov. 13. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
azt meg hogy fém vagy nylon húros legyen neked kell eldönteni melyiknek tetszik a hangja... youtube-on nézegess videókat hogy melyik jön be jobban
2014. nov. 13. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Na. Igazából azt tudom tanácsolni, hogy ha nem kimondottan klasszikus darabokat akarsz játszani, akkor érdemes fémhúrosat venni, azon kényelmesebb akkordozni, meg nekem jobban is tetszik a hangja akkordozásnál :) Ezen kívül valóban nem fogod tudni, mit vásárolsz, és mivel használtat akarsz venni, gyanítom, hogy az olcsóság az elsődleges szempont. Az egész használt cuccos dolog nehéz ügy, mert pusztán utazgatásra lehet többet költeni, mint amennyit a cucc ér :)
2014. nov. 13. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Vigyél magaddal valakit, aki ért hozzá. A fém- vagy nylon húrt neked kell eldönteni az alapján, hogy milyen zenét akarsz játszani. Mindegyik más hangzással és technikai háttérrel jár.

Fémhúros: tábortűzi akkordozás, country, pop-rock, blues, jazz és a Tony Emanuelle - féle fingerstyle

Nylon: klasszikus, flamenco, mindenféle latin (afro-, karibi-, dél-amerikai), jazz

2014. nov. 14. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje: