Van egy klasszikus Cort gitárom. Ahhoz hogy állva is tudjak rajta játszani, hol lehet venni olyan 'szíjat/tartót'? Nincs rajt semmi ami arra utalna hogy lehet rá tenni. Vagy nem is kell? azt hogy lehet rögzíteni?
Figyelt kérdés
2013. dec. 25. 20:38
1/5 anonim válasza:
Klasszikuson ritkábban szoktak állva játszani. Gitárhevederrre lenne szükséged, amit kb minden hangszerboltban lehet venni. A rögzítése már érdekesebb, ha egyik oldalán sincs gomb. A fejnél egy kis madzaggal szokták ilyenkor rögzíteni, de hogy lent hogyan, az már tényleg jó kérdés. Én lehet, hogy raknék rá gombot, bár klasszikus gitárnál az eléggé szentségtörés, úgy tudom...
2/5 A kérdező kommentje:
hogy érted hogy szentség törés? és hogy lehet rá gombot tenni? kérlek részletesebben írj egy kicsit mivel non kezdő vagyok :(((
2013. dec. 25. 21:54
3/5 anonim válasza:
Ki kell fúrni a gitárt két helyen, ha gombot akarsz rá. Ez elég világos, nem?
4/5 anonim válasza:
Úgy értettem, hogy klasszikus gitáron ülve szokás játszani. De ettől még persze te nyugodtan használhatod állva is. És igen, nyilván kénytelen leszel legalább alulra egy gombot rakni, amihez bizony fúrni kell.
5/5 anonim válasza: