Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Miért lett ilyen snassz...

Miért lett ilyen snassz manapság a K-pop?

Figyelt kérdés

Régen volt fantázia a klipekben is, manapság meg javarészt tök ilyen semmilyen snassz ötlettelen klipek vannak.

A régiek tök szerethetők voltak. Pl.:


https://www.youtube.com/watch?v=S436CGuHpVM



aug. 19. 12:59
 1/6 Kedves Vezető ***** válasza:
100%

Minden jobb volt régen.

De tényleg🙃, ameddig underground/beinduló valami, addig hasít.

Nézz meg egy random Loveparade videót. Vagy régebbi klipeket, pl Prodigy, akármi.

Vagy a Scooter első klipjeit, pl Move Your Ass.., stb..stb..

Amint kommersz lesz valami, fos, divat lesz.

aug. 19. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
65%
Mert már nem olyan divatos, színvonal meg sosem volt benne.
aug. 19. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Hát nem tudom, én inkább éppen hogy azt mondanám, hogy most lett népszerűbb, anno, amikor a kpop "fénykorát" élte, olyan 2010-2016-ig, egy jobb klipnek volt a nézettsége kb 10millió, most meg kijön egy híresebb előadó MV-je és eg hónapon belül megvan a 100+ millió.


Azt meg hogy szerinted van e benne színvonal, senki nem kérdezte, és ez csak a te egyéni retek véleményed, amire senki nem kíváncsi, és semmivel nem ér többet mint bárki másé.

aug. 19. 14:43
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
#3 "egy hónapon belül megvan a 100+ millió" igen de abból nem tudjuk hogy mennyi a megvett nézetség, plusz pl amikor az itzynek kijött a cake nevű dala minden reklámom youtubeon az volt.
aug. 21. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Szerintem sokan a biztosra mennek, és inkább olyan koncepciót választanak, olyan klipet készítenek, amikről tudják, azzal úgyse nagyon lehet mellényúlni, mert az a felkapott éppen, és inkább nem kísérleteznek, hogy biztosan megkapják azokat a számokat (nézettség és eladás terén), amikre vágynak.

Pont a napokban jutott eszembe VIXX 'Error' című dala és klipje, hasonló okból.


Nem kötözködésből:

az, hogy valamelyik MV képes 100+ millió megtekintést produkálni, mondjuk 1 hónapon belül, a kpop világában már aligha történik organikus módon. És ezt úgy mondom, hogy 10+ éve hallgatom a műfajt.

Már egy jó ideje divat az, hogy ezeket a zenei videókat reklámként dobja fel a YouTube, amit sokszor 5-20 másodpercig át sem tudsz ugrani. A konkrét értékre nem emlékszem, de egy bizonyos időtartam után a YT (még, ha csak reklámként is néztél bele) +1 megtekintést fog a videóra dobni. A szervezett "mass streaming" jelenségről nem is beszélve, amikor a rajongók hosszú posztokat írnak ki arról, hogyan kell nem organikus módon hatalmas nézettséget gyártani.

aug. 23. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Hát szerintem a kpop az én véleményem szerint 1 től a (nagyon max)4gen.-ig volt jó az 5. valahogy nem olyan mint vártam úgy hogy tovább nem is mentem hanem leragadtam a régebbieknél és azokat hallgatom újra
okt. 17. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!